LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ο νέος κινητήρας του California θα μπορούσε να είναι και ο τελευταίος αερόψυκτος για την Moto Guzzi.

Moto Guzzi Le Mans 1976.

Moto Guzzi: Υγρόψυξη από το 2015;

Στροφή στην υγρόψυξη φημολογείται ότι θα κάνει η Moto Guzzi σε δύο περίπου χρόνια παρουσιάζοντας έναν πανίσχυρο V-2 ο οποίος θα έχει σχεδιαστεί από την αρχή!

 
Αν και δεν έχει περάσει πολύς καιρός από τότε που η εταιρία από το Mandello del Lario παρουσίασε το California με τον μεγάλο αερόψυκτο κινητήρα των 1.380 κ.εκ. και 96 ίππων οι φήμες για τις μελλοντικές της κινήσεις σε αυτόν το τομέα έχουν ήδη αρχίσει να παίρνουν φωτιά! 

Σύμφωνα με αναφορά της ιστοσελίδας Cycle World η Moto Guzzi έχει ήδη ξεκινήσει να δουλεύει επάνω στην επόμενη γενιά των μεγάλων V-2 της οι οποίοι θα είναι υγρόψυκτοι. Πέρα από τη γνωστή αρχιτεκτονική με την εγκάρσια τοποθέτηση των κυλίνδρων και τον διαμήκη στρόφαλο ο νέος κινητήρας δεν θα έχει κανένα κοινό σημείο με τα σημερινά μοτέρ και θα έχει σχεδιαστεί από λευκό χαρτί με στόχο τη σημαντικά μεγαλύτερη ισχύ και ροπή, το μικρότερο βάρος αλλά και φυσικά τις μελλοντικές και αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων. 

Η χωρητικότητα του σύμφωνα με τις φήμες θα ανέρχεται κοντά στα 1.300 κ.εκ. και η απόδοσή του μπορεί να πλησιάζει ακόμη και τους 140 ίππους! Τέτοια νούμερα φέρνουν στο νου σπορ μοτοσικλέτες (ίσως όχι supersport) και μπορεί να σημάνουν ακόμη και την αναγέννηση της θρυλικής σειράς Le Mans που…κοιμάται ήσυχη σχεδόν δύο 10ετίες τώρα...

Aλλα τεχνικά χαρακτηριστικά που θεωρούνται σχεδόν σίγουρα στο νέο μοτέρ, σε περίπτωση που οι φήμες βγουν αληθινές, είναι οι δύο εκκεντροφόροι επικεφαλής και οι τέσσερις βαλβίδες σε κάθε κύλινδρο. Τέλος άλλο χαρακτηριστικό που θα φέρει μαζί του το νέο μοτέρ είναι η αντίθετη φορά του κιβωτίου σε σχέση με τον στρόφαλο ώστε να μειωθούν οι αντιδράσεις του εγκάρσια τοποθετημένου κινητήρα στο άνοιγμα του γκαζιού.

 

MOTO GUZZI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ