Νέα μείωση στροφών για την Ducati Panigale V4 R στα Superbikes

Νέα μείωση στροφών για την Ducati Panigale V4 R στα Superbikes

250 σ.α.λ. κάτω, ενώ από την αρχή της χρονιάς η διαφορά είναι -500 σ.α.λ.

Σε ένα Πρωτάθλημα το βασικό είναι ο ανταγωνισμός. Το όλο θέαμα για τους θεατές (και όλη η αδρεναλίνη για τους αγωνιζόμενους) έγκειται σε αυτό τον ανταγωνισμό για να αποδειχθεί ποιός είναι ο καλύτερος, είτε το πεδίο ανταγωνισμού είναι η δισκοβολία, είτε το κέρλινγκ είτε - το αγαπημένο μας - ποιός θα κάνει πιο γρήγορα τον γύρο μιας πίστας χ φορές.
 
Σε αυτό το τελευταίο, στο Πρωτάθλημα των Superbikes, o Alvaro Bautista και η Ducati βρίσκονται σε ένα δικό τους επίπεδο. Η διαφορά είναι τόσο μεγάλη που η Dorna και η FIM αποφάσισαν να κόψουν από τον κινητήρα της Panigale V4 R 250 στροφές, κατεβάζοντας το μέγιστο στις 15.600 σ.α.λ. σε μια προσπάθεια να δώσουν ουσιαστικά μια ευκαιρία στους υπόλοιπους κατασκευαστές να συμβαδίσουν και στο Πρωτάθλημα να αποκτήσει περισσότερο ενδιαφέρον.



Κάποιοι τώρα θα έχουν στρέψει το βλέμμα τους στο ημερολόγιο που έχουν στον τοίχο ή στην οθόνη του κινητού τους οι πιο μοντέρνοι και θα αναρωτιούνται αν βλέπουν σωστά. Μα καλά τον Μάιο δεν έγινε αυτό;;; Έγινε και τον Μάιο! Τότε οι Dorna και FIM είχαν κόψει άλλες 250 στροφές από τον κινητήρα της Panigale, μειώνοντας τις στροφές από τις 16.100 στις 15.850 σ.α.λ. Όπως κατέστησαν εμφανές οι επόμενοι γύροι, αυτή η μείωση δεν έκανε κάποια ιδιαίτερη διαφορά στα αποτελέσματα, καθώς ο Alvaro Bautista έχασε μόνο τον αγώνα Superpole στο Donington Park από τον Toprak Razgatlioglu, ανάμεσα στην πρώτη μείωση στροφών και στη δεύτερη.



Όμως φέτος δεν είναι καν η πρώτη φορά που γίνεται αυτό. Πάμε πίσω στο 2019. Τότε ήταν και πάλι ο Alvaro Bautista και η Ducati, στην πρώτη χρονιά του Ισπανού στα Superbikes, που κυριαρχούσαν στην αρχή της σεζόν. Ο Ισπανός είχε κερδίσει τότε τους 9 πρώτους αγώνες πριν επιβληθεί η πρώτη μείωση στροφών στην μοτοσυκλέτα της Ducati. Ήταν και πάλι 250 στροφές, από 16.350 στις 16.100 σ.α.λ.

Μένει να δούμε αν αυτή η νέα μείωση στροφών θα αλλάξει κάτι ή αν ο συνδυασμός Bautista-Ducati θα συνεχίσει να είναι το ίδιο δυνατός με πριν, αφήνοντας τους υπόλοιπους να παλεύουν με τη 2η θέση.