Το νέο CRF125F που παρουσίασε η Honda απευθύνεται σε όλους τους πιτσιρικάδες που θέλουν να κάνουν τα πρώτα τους βήματα στο χώμα χωρίς φόβο αλλά με πολύ….πάθος!
Το νέο μικρό εντουράκι της ιαπωνικής εταιρίας έρχεται να αντικαταστήσει το CRF100F προσφέροντας καλύτερες επιδόσεις χωρίς παράλληλα να φοβίζει με την απόδοσή τους νεότερους σε ηλικία αναβάτες (από 10 ετών και μετά) στους οποίους και απευθύνεται κατά κύριο λόγο.
«Το νέο CRF125F κρατά το μικρό μέγεθος των προγόνων του αλλά φέρει έναν καινούριο και βελτιωμένο κινητήρα. Έχει επίσης νέα εμφάνιση, αυξημένη λειτουργικότητα και πολλά άλλα χαρακτηριστικά, όλα σε μια προσιτή τιμή. Ελπίζω το CRF125F να ενθαρρύνει ακόμη περισσότερο κόσμο στο να προσπαθήσει και να διασκεδάσει οδηγώντας εκτός δρόμου ακόμη και παίρνοντας μέρος σε αγώνες.», δήλωσε ο Yuichi Kato, επικεφαλής εξέλιξης για τα δίκυκλα εκτός δρόμου αλλά και ATV της Honda.
Σύμφωνα με τη Honda το νέο CRF125F είναι ιδανικό για όλη την οικογένεια (!) χάρη στον απόλυτα φιλικό του χαρακτήρα που βοηθά τα μέγιστα κάποιον στο να βελτιώσει τις ικανότητές του. Επειδή απευθύνεται και σε μεγαλύτερους σε ηλικία αναβάτες η Honda θα το διαθέσει και με μεγαλύτερους τροχούς. Στη βασική έκδοση οι τροχοί είναι 17 και 14 ιντσών εμπρός και πίσω αντίστοιχα, ενώ στην έκδοση FB οι τροχοί έχουν διάσταση 19 και 16 ίντσες.
Στα του νέου πλαισίου, η Honda φρόντισε να ενσωματώσει το φιλτροκούτι αλλά και τη μπαταρία στη σχεδίασή του κάνοντας το έτσι πολύ λεπτό και πιο εύκολο στο χειρισμό για τους μικρούς σε ηλικία αναβάτες. Νέο είναι και το πιρούνι με σημαντικά μεγαλύτερη διάμετρο καλαμιών που φτάνει πλέον στα 31 χλστ. από 27 που ήταν πριν. Οι διαδρομές είναι εμπρός και πίσω στα 150 χλστ. και στο Pro-Link μοχλικό του αμορτισέρ έχουν τοποθετηθεί βελονοειδή ρουλεμάν για μειωμένες τριβές. Στον τομέα των φρένων έχει χρησιμοποιηθεί ένας δίσκος 220 χλστ. και ένα ταμπούρο 95 χλστ. εμπρός και πίσω αντίστοιχα, με τη Honda να έχει τοποθετήσει και ρυθμιζόμενη μανέτα. Τέλος, το βάρος του CRF125F, πλήρες υγρών, ανέρχεται στα 88 κιλά.
Ο αερόψυκτος κινητήρας των 124 κ.εκ. σχεδιάστηκε με στόχο τα χαμηλά έξοδα συντήρησης και την απόδοση στο χαμηλό και μεσαίο φάσμα λειτουργίας. Η ανασχεδιασμένη εξάτμιση και το νέο φιλτροκούτι το βοηθούν να αποδώσει 8,85 ίππους στις 7.000 σ.α.λ. με την τροφοδοσία να πραγματοποιείται από καρμπυρατέρ. Το μοτέρ συνδυάζεται με ένα μηχανικό κιβώτιο τεσσάρων σχέσεων το οποίο είναι ιδιαίτερα μαλακό και γρήγορο στη χρήση του, σύμφωνα με τη Honda.