Η αλήθεια είναι ότι είχε περάσει αρκετός καιρός από την τελευταία φορά που είδαμε ένα μοντέλο SMC στη γκάμα της πορτοκαλί εταιρίας, όμως το ΚΤΜ SMC R επανέρχεται στο προσκήνιο για το 2019.
Το νέο μοντέλο βασίζεται στο πρόσφατα ανανεωμένο KTM 690 Enduro R, με την διαφορά ότι χρησιμοποιεί ένα σετ ακτινωτών ζαντών 17 ιντσών, αντί των 21/18 ιντσών του Enduro.
Για το 2019 το KTM 690 SMC R έχει φτάσει τους 72 ίππους και τα 73,5 Nm ροπής από τον μονοκύλινδρο κινητήρα, χωρητικότητας 690 κυβικών εκατοστών. Δύο κιλά βαρύτερα από το δίδυμο αδερφό του, το KTM 690 SMC R ζυγίζει 157 πλήρης υγρών και με γεμάτο το ρεζερβουάρ των 13,5 λίτρων.
Ένα ισχυρό ηλεκτρονικό πακέτο είναι επίσης μέρος του εξοπλισμού του 2019 KTM 690 SMC R. Ως εκ τούτου, μια μονάδα IMU υποστηρίζει το cornering ABS, το οποίο περιλαμβάνει Supermoto Mode, και το traction control. Διαθέτει επίσης δύο ξεχωριστούς χάρτες καυσίμου, Street και Sport, και Quickshifter για ανεβάσματα/κατεβάσματα ταχυτήτων.
Εκεί που τα SMC και Enduro διαφέρουν είναι σε ανάρτηση και φρένα. Μπροστά, η KTM χρησιμοποιεί το πλήρως ρυθμιζόμενο WP APEX 48 χιλιοστών , το οποίο έχει ελατήρια σε κάθε καλάμι, αλλά ξεχωρίζει τα καθήκοντα απόσβεσης, με απόσβεση στα δεξιά και συμπίεση στα αριστερά και πίσω αμορτισέρ μ ε μοχλικό, πλήρως ρυθμιζόμενο. Την πέδηση έχει αναλάβει η Brembo, με μια ακτινικά τοποθετημένη δαγκάνα τεσσάρων εμβόλων στον μπροστινό τροχό, που συνδυάζεται με έναν δίσκο 320 χιλιοστών. Τα ελαστικά είναι από την Bridgestone, της σειράς Battlax S21.
Το KTM 690 SMC R του 2019, μπορεί να περιοριστεί στους 47 ίππους και να οδηγηθεί από κατόχους Α2 διπλώματος.