Μετά από 50 χρόνια κυκλοφορίας, το εικονικό YZ αποκτά νέο χρωματισμό για να γιορτάσει αυτή την επέτειο, ενώ μια νέα έκδοση του YZ 250F με αρκετές αλλαγές έρχεται να προστεθεί στο τραπέζι.
Όντας πρωτοπόρα στον κόσμο του Motocross τα τελευταία 50 χρόνια, η Υamaha βγάζει τώρα ένα νέο YZ 250F και επετειακά μοντέλα στις κατηγορίες των 450, 250 και 125cc για να γιορτάσει τον μισό αιώνα ύπαρξης των ΥΖ.
Κάθε μια από τις νέες μοτοσυκλέτες θα έχει αγωνιστικό λευκό βάψιμο, μωβ σέλα, μαύρες ζάντες και ρετρό μωβ/ροζ γραφικά, όλα εμπνευσμένα από τις YZ 250 και YZ 125 των μέσων της δεκαετίας του `90. Ήταν μια κομβική περίοδος για τη Yamaha η οποία σύντομα ακολουθήθηκε από το πρώτο τετράχρονο YZ το 1998 όταν το λευκό βάψιμο εγκαταλείφθηκε για χάρη του, εικονικού πλέον, μπλε της Yamaha.
Για το 2024, το YZ 250F θα έχει ένα νέο πλαίσιο, που στοχεύει στον καλύτερο χειρισμό και στην αύξηση ανατροφοδότησης. Μια άλλη κομβική διαφορά, που έρχεται από το ΥΖ 450 είναι η μεταφορά του σωλήνα της εξάτμισης 15 χιλιοστά πιο χαμηλά, μια κίνηση που λέγεται ότι θα βελτιώσει τη θέση του κέντρου βάρους, για μεγαλύτερη σταθερότητα και ταχύτερη αλλαγή κατευθύνσεων.
Αυτές οι αλλαγές στο πλαίσιο έφεραν και αλλαγές στις αναρτήσεις, με ένα νέο σετ να έρχεται από την ΚΥΒ, το οποίο θα έχει και νέο σύστημα απόσβεσης συμπίεσης που θα ρυθμίζεται γρήγορα και εύκολα με το χέρι.
Κινητήρας - Ηλεκτρονικά
Ο κινητήρας έχει και αυτός υποστεί βελτιώσεις, με τη Yamaha να εστιάζει στην εισαγωγή αέρα και στον ψεκασμό καυσίμου, με την σχεδίαση και τους νέους αεραγωγούς να μεταφέρουν τον αέρα στο φίλτρο και να αυξάνουν την απόδοση στις μεσαίες και τις υψηλές στροφές.
Τα ηλεκτρονικά είναι επίσης ενημερωμένα, με το Traction Control να έχει δύο επίπεδα (και επιλογή απενεργοποίησης), ενώ το Launch Control επιτρέπει στον αναβάτη να ορίσει τις μέγιστες στροφές από 6.000 μέχρι 11.000, σε επίπεδα 500 στροφών. Έτσι ο αναβάτης μπορεί να το ρυθμίσει ανάλογα με τις συνθήκες και να επικεντρωθεί στην εκκίνηση, αφήνοντας το συμπλέκτη με τέρμα γκάζι.
Θέση οδήγησης - Χρωματισμοί
Η τελευταία μεγάλη αλλαγή αφορά την θέση οδήγησης. Η νέα σέλα είναι 5 χιλιοστά πιο ψηλά από την προηγούμενη και πιο επίπεδη, ενώ τα μαρσπιέ είναι 5 χιλιοστά χαμηλότερα, κάτι που δίνει μια συνολική αλλαγή στη θέση οδήγησης κατά 10 χιλιοστά.
Το νέο YZ250 F θα είναι διαθέσιμο σε δύο χρωματισμούς, μπλε και τον επετειακό, ενώ οι άλλες εκδόσεις θα έχουν μόνο τον επετειακό χρωματισμό.