Η BMW παρουσιάζει το εξελιγμένο ABS Pro, που μπορεί να τοποθετηθεί ως aftermarket αξεσουάρ στην HP4 (και μόνο), και υπολογίζει τη γωνία κλίσης της μοτοσικλέτας, ρυθμίζοντας ανάλογα τη λειτουργία του ABS!
Το 2009 Honda και BMW κονταροχτυπήθηκαν στις Superbike μοτοσικλέτες παραγωγής, τοποθετώντας αμφότερες ABS στις ναυαρχίδες της γκάμας τους. Από τη μία η Honda επέλεξε το C-ABS για το CBR 1000RR, και από την άλλη η BMW τοποθέτησε Race ABS στην πρώτη πραγματική της Superbike, την S1000RR. Η Honda ανέφερε στο press kit πως το C-ABS δεν είχε σχεδιαστεί για αγώνες, ενώ η BMW συμμετείχε με δύο S1000RR στον 24ωρο αγώνα αντοχής της Βαρκελώνης, τερματίζοντας στην πρώτη και δεύτερη θέση!
Παρόλο το επίτευγμα των Βαυαρών στη Βαρκελώνη, καμία από τις 2 εταιρείες δεν υποστήριξε πως το ABS των Sport μοτοσικλετών της αφορά σε αγωνιστική χρήση, δείχνοντας ξεκάθαρα το δρόμο ως πεδίο λειτουργίας του.
Το ABS Pro είναι η εξέλιξη του Race ABS της εταιρείας, επιτρέποντας υποβοηθούμενη από το ABS φρενάρισμα όταν η μοτοσικλέτα στρίβει -η εταιρεία αναφέρει πως σχεδιάστηκε ειδικά για το δρόμο, όπου ποτέ δεν ξέρεις τι να περιμένεις πίσω από μία στροφή. Το ABS Pro χρησιμοποιεί τους αισθητήρες που χρησιμοποιούν το DTC (Dynamic Traction Control) αλλά και οι αναρτήσεις DDC (Dynamic Damping Control), αναλύοντας μια σειρά από δεδομένα (κλίση, ταχύτητα με την οποία πέφτει η μοτοσικλέτα στη στροφή, επιτάχυνση στον κατακόρυφο άξονα, και πλευρική επιτάχυνση) αποτρέποντας το μπλοκάρισμα του τροχού ακόμα κι αν ο αναβάτης φρενάρει απότομα, βαθιά στη στροφή! Έτσι ο αναβάτης απολαμβάνει μέγιστη ευστάθεια, αλλά και δυνατό φρενάρισμα, σε όλες τις συνθήκες. Ανάλογο σύστημα είχαμε δει πρόσφατα από την Bosch, για KTM Adventure, ενώ η BMW τονίζει πως είναι η πρώτη εταιρεία που τοποθετεί το ABS Pro σε μοτοσικλέτα Superbike.
Διαφορετική είναι η λειτουργία του ABS Pro στο mode Rain, και διαφορετική στο mode Sport -λιγότερο παρεμβατική στο δεύτερο. Στα mode Race και Slick, το ABS Pro βγαίνει εκτός λειτουργίας, αφήνοντας τη μοτοσικλέτα δίχως βοήθειες, στα χέρια του έμπειρου αγωνιζόμενου.
Τέλος, η BMW τονίζει πως παρόλο που το ABS Pro προσφέρει ένα τεράστιο bonus ασφάλειας για τον αναβάτη, δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να αλλάξει τους νόμους της φυσικής. Είναι ακόμα πιθανό ο αναβάτης να κάνει κάποιο λάθος, που σε ακραίες περιπτώσεις να οδηγήσει σε πτώση.
Το ABS Pro δεν σχεδιάστηκε για να βελτιώσει το φρενάρισμα σε συνθήκες πίστας, αλλά για να ανεβάσει τα όρια ασφαλείας της HP4 σε οδήγηση στο δρόμο. Το ABS Pro διατίθεται ως retrofit (τοποθέτηση μετά την αγορά της μοτοσικλέτας) λύση για το BMW HP4 από τα τέλη του Οκτώβρη, στην τιμή των 380 ευρώ (τιμή για τη Γερμανία).