Ο Βασίλης Μπούδρος και η DNA στον τερματισμό του Dakar, του δυσκολότερου αγώνα στον κόσμο.
Ο Βασίλης Μπούδρος και η DNA στον τερματισμό του Dakar, του δυσκολότερου αγώνα στον κόσμο.
  • Ο Βασίλης Μπούδρος και η DNA στον τερματισμό του Dakar, του δυσκολότερου αγώνα στον κόσμο.
  • Ο Βασίλης Μπούδρος και η DNA στον τερματισμό του Dakar, του δυσκολότερου αγώνα στον κόσμο.

Ο Βασίλης Μπούδρος και η DNA στον τερματισμό του Dakar, του δυσκολότερου αγώνα στον κόσμο.

81ος τερμάτισε ο Βασίλης Μπούδρος
Αγωνιζόμενος στην δυσκολότερη κατηγορία: Original by Motul
137 μοτοσυκλέτες στην εκκίνηση, 103 στον τερματισμό
Πνοή το όνομα της Husqvarna FR 450 Rally με το φίλτρο της DNA

81ος τερμάτισε ο Βασίλης Μπούδρος

Ένα μεγάλο κατόρθωμα πέτυχε ο Βασίλης Μπούδρος, ο μοναδικός εκπρόσωπος της χώρας μας. Να τερματίσει στον δυσκολότερο αγώνα του κόσμου, στο Dakar Rally 2024 κατακτώντας την 81η θέση, έναν αγώνα διάρκειας 15 ημερών στις οποίες οι διαγωνιζόμενοι διασχίζουν μία απόσταση 8.000 χιλιομέτρων μέσα στην αχανή έρημο της Σαουδικής Αραβίας. Στον αγώνα αυτό οι αναβάτες καλούνται με τη χρήση ενός πολύπλοκου συστήματος πλοήγησης να φτάσουν στον τερματισμό των 12 stages, περνώντας από αμμόλοφους με απότομες κλίσεις αλλά και βραχώδη εδάφη δοκιμάζοντας τα όρια, την αντοχή και την θέλησή τους αλλά και τα οχήματά τους φυσικά και ο Βασίλης τερμάτισε σε 91 ώρες και 44 λεπτά.


 

Αγωνιζόμενος στην δυσκολότερη κατηγορία: Original by Motul

Ο Βασίλης Μπούδρος μάλιστα αγωνίστηκε στην κατηγορία Original by Motul, την πιο δύσκολη υποκατηγορία εντός των αγωνιζόμενων του Dakar όπου οι αναβάτες δεν δέχονται καμία βοήθεια από ομάδα υποστήριξης και καλούνται μόνοι τους να αποφασίσουν πως θα κινηθούν από άποψη στρατηγικής αλλά και να επισκευάσουν την μοτοσυκλέτα τους. Η Motul παρέχει μόνο κάποια βοήθεια σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, η οποία σε καμία περίπτωση δεν συγκρίνεται με αυτή που έχουν οι υπόλοιποι αναβάτες που αγωνίζονται με μία ολόκληρη ομάδα από πίσω τους. Μπορείτε μάλιστα να δείτε σε βίντεο της KTM, πώς οι μηχανικοί λύνουν και δένουν ολόκληρη τη μοτοσυκλέτα πραγματοποιώντας ελέγχους και αλλάζοντας εξαρτήματα και αναλώσιμα με τρομακτική ακρίβεια και αριστεία κινήσεων. Στην κατηγορία αυτή λοιπόν κατάφερε να τερματίσει στην 20η θέση από τους 24 αναβάτες που ολοκλήρωσαν τον αγώνα.   
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

137 μοτοσυκλέτες στην εκκίνηση, 103 στον τερματισμό

Μπορεί το #81 σαν νούμερο να μην φαντάζει άξιο θαυμασμού για κάποιους αλλά αυτό σίγουρα δεν ισχύει. Αρκεί μόνο να αναλογιστεί κανείς την επικινδυνότητα και την δυσκολία του αγώνα, με έναν άτυχο αναβάτη να χάνει τη ζωή του από μία άσχημη πτώση στο δεύτερο σκέλος του αγώνα, τον Ισπανό Carles Falcón, και 103 αναβάτες να τερματίζουν από τους 137 που εκκίνησαν στο σύνολο. Μάλιστα πολλοί από αυτούς, αγωνίζονταν και με ομάδες υποστήριξης ενώ ξακουστά ονόματα του χώρου όπως ο Sam Sunderland της ομάδας RedBull GasGas αποσύρθηκε από τον αγώνα στο 3ο στάδιο, ενώ οι αμερικανοί Klein Mason και Howes Skyler στο 6ο. Ο ίδιος ο Βασίλης μάλιστα έσπασε το δάχτυλό του την τέταρτη μέρα της διοργάνωσης και παρά τον πόνο και τις δυσκολίες δεν εγκατέλειψε την προσπάθειά του ενώ σε ένα στάδιο αναγκάστηκε να κοιμηθεί ολομόναχος στην έρημο. Το σημαντικότερο όλων είναι όμως το γεγονός ότι ο Βασίλης μας έκανε όλους περήφανους και κυρίως ότι κατάφερε να πραγματοποιήσει ένα από τα μεγαλύτερα όνειρά του, κάτι το οποίο είναι για τον ίδιο ένα κατόρθωμα υψίστης σημασίας. Όπως είπε και σε ζωντανή μετάδοση στα social media μετά τη λήξη του αγώνα: "Η φάση είναι ότι, ένα παιδί από τη Ραφήνα, ο Βασίλης Μπούδρος του Ιωάννη και της Πηνελόπης (αποτυπώνοντας έτσι και την ευγνωμοσύνη που έχει για τους γονείς του), τερμάτισε τον δυσκολότερο μηχανοκίνητο αγώνα στον κόσμο στην δυσκολότερη κατηγορία που υπάρχει , την Original", με την συγκίνησή του να μην μπορεί να κρυφτεί. Το μήνυμα που θέλει να περάσει ο Βασίλης με τον αγώνα του, είναι να μην παρατάμε τα όνειρά μας και να μην αφήνουμε τις δυσκολίες να σταθούν εμπόδιο σε αυτά, καθώς αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της υλοποίησής τους.      
 

Πνοή το όνομα της Husqvarna FR 450 Rally με το φίλτρο της DNA

Στο μεγάλο του αυτό εγχείρημα, είχε στον πλευρό του την αμιγώς Ελληνική εταιρεία κατασκευής φίλτρων αέρα υψηλής ποιότητας, την DNA, της οικογένειας Νικολαίδη που είναι διεθνής πρεσβευτής της χώρας μας με τα κορυφαία προιόντα της και μας κάνει πάντα υπερήφανους. Η εταιρεία είχε ήδη παρουσιάσει στην έκθεση της EICMA στο Μιλάνο την μοτοσυκλέτα με την οποία αγωνίστηκε, μία Husqvarna 450 FR Rally Replica εξοπλισμένη με ένα φίλτρο DNA stage 3 το οποίο στάθηκε άξιο των προσδοκιών του με τον Βασίλη να ονομάζει την μοτοσυκλέτα "Πνοή". Μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις των κινητήρων που εξοπλίζουν τα οχήματα του Dakar είναι η εισαγωγή αέρα και το φιλτράρισμά του καθώς το στο μεγαλύτερο κομμάτι τους τα stages αποτελούνται από αμμώδες έδαφος, το οποίο είναι καταστροφικό για έναν κινητήρα με ένα φίλτρο αέρα που δεν μπορεί να συγκρατήσει τους κόκκους. Οι χορηγοί του Βασίλη στο Dakar ήταν οι: DNA High Performance Filters, Wheel City, Husqvarna Motorcycles Hellas, Makan TrT, Motul Greece, Enduro Greece, Motodirect, Protypo Rafina Fitness Club, ECO GREEN AUTO, Α.ΜΟΤ.Ο.Ε. και Οπτικά Λάσκαρη.