Το σχέδιο της Storm Eindhoven είναι ο γύρος του πλανήτη με μια μοτοσικλέτα τροφοδοτούμενη αποκλειστικά από εναλλακτικές πηγές ενέργειας. Στην πορεία σχεδίασαν την πρώτη ηλεκτρική τουριστική μοτοσικλέτα.
Η έμπευση για αυτό το τιτάνιο εγχείρημα δόθηκε με την ανακοίνωση του 80 Day Race, ενός αγώνα που ορίστηκε να ξεκινήσει τον Απρίλιο του 2016 και καλεί τις συμμετέχουσες ομάδες να οδηγήσουν 40.000 χιλιόμετρα γύρω από τον πλανήτη μας σε 80 μέρες χωρίς να κάψουν ούτε μια σταγόνα ορυκτών καυσίμων. Ο χρονικός περιορισμός είναι προφανές από ποιόν Ιούλιο Βερν εμπνεύστηκε και φυσικά έρχεται να θελεμιώσει το νοητικό υπόβαθρο ενός αγώνα.
Στην καρδιά της βρίσκονται 24 ηλεκτρικά στοιχεία, τα οποία στο σύνολό τους προσφέρουν στη μοτοσικλέτα συνολική ισχύ από 35kW (47hp) ως 70kW (94hp). Ο ηλεκτροκινητήρας του STORM Project διαθέτει ένα ειδικά σχεδιασμένο «έξυπνο» κιβώτιο δύο ταχυτήτων SmeshGear. Η μία σχέση είναι σχεδιασμένη να προσφέρει αυξημένη ροπή στις επιταχύνσεις, ενώ η δεύτερη είναι μακρύτερη για ξεκούραστο ταξίδι με σταθερό γκάζι στον ανοικτό δρόμο. Η αυτονομία της μοτοσικλέτας ανακοινώνεται μεταξύ 200 και 380 χιλιομέτρων ανάλογα τον τρόπο οδήγησης, νούμερα εξιαρετικά για τα σημερινά δεδομένα της ηλεκτρικής αγοράς.
Αυτή την αυτονομία η ομάδα STORM θα τη χρειαστεί, καθώς για να καλύψει τον στόχο της θα πρέπει να ταξιδεύει τουλάχιστον 500 χιλιόμετρα ημερησίως.
Ένας τρόπος να το καταφέρει αυτό χωρίς στάσεις για φόρτιση είναι να έχει έτοιμα φορτισμένα έξτρα στοιχεία μπαταριών, γεγονός που εξηγεί και την προτίμηση σε μια 24άδα μικρών μπαταριών αντί για μια τεράστια.
Επιπλέον, αν αύριο η τεχνολογία μπορεί να προσφέρει μπαταρίες μεγαλύτερης διάρκειας, η αντικατάστασή τους στη STORM θα είναι απλή υπόθεση. Ίσως αυτή η μοτοσικλέτα να είναι πολύ πιο κοντά σε μια λογική παραγωγής από όσο έχουν σκεφτεί και οι ίδιοι οι δημιουργοί της.