Οδήγησε το εντυπωσιακό BMW CE 04

Οδήγησε το εντυπωσιακό BMW CE 04

Με ισχύ που φτάνει τους 42 ίππους, τελική 120 χλμ./ώρα και αυτονομία 130 χιλιομέτρων με φόρτιση 1.5 ώρας, το premium μοντέλο της BMW αλλάζει τους κανόνες στα ηλεκτρικά scooter. Τώρα διαθέσιμο στην BMW Motorrad Papanicolaou για TEST-RIDE!

Εμφάνιση που… ξεφεύγει

Πρόοδος αντί για στασιμότητα, καινοτομία αντί για ανακύκλωση ιδεών – το CE 04 εδραιώνει μια νέα εποχή αστικής κινητικότητας με μια σχεδίαση που είναι μοναδική. Χωρίς εκπομπές ρύπων, εξηλεκτρισμένο και δικτυωμένο, αποτελεί τον ιδανικό συνοδό στις καθημερινές μετακινήσεις στη μητρόπολη – μονίμως #PluggedToLife. Είτε πηγαίνετε στην εργασία, επισκέπτεσθε φίλους ή στο πλησιέστερο καφέ, το CE 04 αποτελεί το συνώνυμο της ευελιξίας και του αυθορμητισμού. Σε αυτό συμβάλλει μεταξύ άλλων και η αυτονομία των 130 χιλιομέτρων. Η ασυνήθιστη σχεδίασή του καταργεί τις συμβάσεις και ταυτόχρονα δείχνει προς το μέλλον. Η ηλεκτροκίνηση σχηματίζει μια διαμήκη, χαμηλή σιλουέτα. Ήπιες επιφάνειες συνδυάζονται με αιχμηρές ακμές. Το CE 04 επαναπροσδιορίζει πλήρως την αισθητική και τη λειτουργικότητα. Για παράδειγμα, υπάρχει ένας πτυσσόμενος αποθηκευτικός χώρος για το κράνος στο πλάι, και η επιβίβαση στην κυλιόμενη σέλα μπορεί να γίνει άνετα ακόμα και από πίσω. Ο χαμηλά τοποθετημένος συσσωρευτής ενέργειας στη μοτοσικλέτα διασφαλίζει ένα ευνοϊκό κέντρο βάρους και, σε συνδυασμό με τον ηλεκτροκινητήρα ισχύος 31 kW, απόλαυση δυναμικής οδήγησης. Για να φθάνετε στον προορισμό σας γρήγορα και άνετα, ο χάρτης πλοήγησης smartphone μπορεί να εμφανίζεται απευθείας στην οθόνη 10,25" μέσω της εφαρμογής BMW Motorrad Connected. Πλοηγηθείτε αποτελεσματικά, ενώ ακούτε την αγαπημένη σας λίστα αναπαραγωγής στο παρασκήνιο – ακόμα και στον δρόμο, ο αναβάτης του CE 04 παραμένει μονίμως δικτυωμένος.

Αρκεί μια γρήγορη ματιά για να καταλάβεις ότι η φουτουριστική σχεδίαση του CE 04 θέλει να δημιουργήσει τις τάσεις του μέλλοντος. Διαφέρει αισθητά από οποιοδήποτε δίτροχο και αυτό το κάνει να τραβά τα βλέμματα των περαστικών κάθε ηλικίας και κοινωνικού status. Οι τροχοί δεν έχουν ακτίνες, η επίπεδη σέλα «αιωρείται» πάνω από τις μεγάλες λείες επιφάνειες και το πίσω μέρος είναι ουσιαστικά ανύπαρκτο. Πιο κοντά στα γνώριμα δεδομένα των scooter είναι το μπροστινό μέρος, αφού παρά τις αιχμηρές μίνιμαλ γραμμές, ο κεντρικός LED προβολέας με τα προαιρετικά φώτα στροφής είναι το κυρίαρχο στοιχείο, σε αντίθεση με πίσω όπου όσο και αν ψάξεις δεν πρόκειται να βρεις το φανάρι. Όπως και στις μοτοσυκλέτες της BMW τον ρόλο του τελευταίου παίζουν τα φλας που κοκκινίζουν έντονα όταν επιβραδύνεις.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »