Σέλα πραγματικός θρόνος, σαφώς μεγαλύτερη σε όλες τις διαστάσεις (μήκος-πλάτος αλλά και αφρώδες υλικό) από του 650, τόσο όσον αφορά στο μερίδιο του αναβάτη, όσο και σε εκείνο του συνεπιβάτη. Παρά τον μεγάλο όγκο της μοτοσικλέτας με το τριβάλιτσο, και το αντίστοιχα μεγάλο βάρος (αυξημένο μάλιστα κατά 11 κιλά από το προηγούμενο μοντέλο, από τα 239 στα 250 για το 2015), ο αναβάτης αισθάνεται άνετα πάνω της με το που θα καθίσει στη σέλα. Μόνο στους επιτόπιους ελιγμούς θα φανεί το βάρος, όταν θα προσπαθήσετε να την μετακινήσετε προς τα πίσω, αν κάθεστε πάνω της. Τα χέρια και τα πόδια του αναβάτη εκτείνονται σε φυσικές γωνίες σε γκριπ και μαρσπιέ, και το 1000 θα βολέψει μια πλειάδα μεγεθών, μην αφήνοντας παραπονεμένους ούτε τους ψηλότερους. Προσωπικά, με ύψος 1.70 είχα πάρει το... “τέρας” από κάποιο φόβο, όμως ο φόβος αυτός διαλύθηκε με το καλημέρα, αν και χρειαζόταν να βγω ελαφρώς έξω από τη σέλα για να πατήσει όλο το πέλμα κάτω. Λάβετε υπόψη σας πως στο νέο μοντέλο η σέλα είναι ελαφρώς χαμηλότερη από πριν, στα 840 χιλιοστά -από 845. Το ζύγισμα του 1000 είναι πολύ καλό, το τιμόνι φαρδύ, προσφέρει άριστο έλεγχο ενώ κόβει πραγματικά πολύ, και οι καθρέπτες που μοιράζεται με το 650 έχουν πολύ καλό οπτικό πεδίο. Μόνο ψεγάδι στους καθρέπτες η δυσκολία ρύθμισης τους, που κάποιες φορές θέλει εργαλεία, ώστε να τους φέρεις στη θέση που σε βολεύει, και μετά να τους βιδώσεις εκεί. Τα όργανα, που δεν έχουν αλλάξει σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, είναι ελαφρώς πλουσιότερα από του 650, διαθέτοντας τόσο δείκτη θερμοκρασίας κινητήρα, όσο και εξωτερικής θερμοκρασίας. Αντίθετα με το λευκό στροφόμετρο του 650, το 1000 διαθέτει μαύρο στροφόμετρο αναλογικών ενδείξεων, ενώ μοιράζεται την ένδειξη Eco οικονομικής οδήγηση με τον μικρό του αδελφό, αλλά και τις ενδείξεις κατανάλωσης και υπολειπόμενης αυτονομίας. Στα όργανα θα βρείτε επίσης και ένδειξη για τα 2 mode της ανάφλεξης, αλλά και για τα 3 mode του Traction Control KTRC. Σημειώστε πως το KTRC μπορεί να απενεργοποιηθεί, όχι όμως και το ABS. Όπως και με το 650, έτσι κι εδώ έχουμε παράπονο για την έλλειψη ένδειξης ταχύτητας κιβωτίου, που υπάρχει μόνο στον έξτρα και όχι στο στάνταρ εξοπλισμό, ενώ και εδώ θα θέλαμε τις ενδείξεις να αλλάζουν από το τιμόνι, και όχι από τα όργανα. Η ζελατίνα του 1000 είναι ίδια με του προηγούμενου μοντέλου, και ρυθμίζεται εύκολα δίχως εργαλεία με 2 ροδέλες -σε διπλάσιο μάλιστα εύρος από πριν-, αρκεί να κατεβείτε από τη μοτοσικλέτα.