Τα νέα YZF-R1/R1M αποτελούν εύκολα δύο από τις καλύτερες και απλαυστικότερες αγωνιστικές μοτοσικλέτες του σήμερα. Κορυφαία δύναμη, εκπληκτικό στήσιμο, αδιανόητα σε λειτουργία μέχρι πρότινος ηλεκτρονικά συστήματα. Δυο έξυπνοι πύραυλοι, που αντί να κατευθύνονται εκ του μακρόθεν, διαθέτουν σέλες, και δέχονται αναβάτες. Και αντί να καταστρέφουν, δημιουργούν απερίγραπτες once in a lifetime εμπειρίες, χαράζοντας χαμόγελα που θα σας συντροφεύουν για την υπόλοιπη ζωή σας.
Yamaha YZF-R1 (YZF-R1M) |
|
|
|
|
Κινητήρας |
4Κ, 4T, Υ/Ψ, 2ΕΕΚ, 16β |
|||
Κυβισμός (κ.εκ.) |
998 |
|||
|
79x50,9 |
|||
Συμπίεση (:1) |
13 |
|||
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
197,3/13.500 |
|||
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
11,5/11.500 |
|||
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
|||
Εκκίνηση |
Μίζα |
|||
Πλαίσιο |
|
|||
Τύπος |
Ασύμμετρο Deltabox, δυο δοκών αλουμινίου |
|||
Αναρτήσεις |
|
|||
Εμπρός |
USD, Kayaba 43 χλστ./σταμπιλιζατέρ, ΑΕ, ΑΣ, ΠΕ (USD, Ohlins Electronic Racing Suspension /σταμπιλιζατέρ Ohlins, ΑΕ, ΑΣ, ΠΕ) |
|||
Διαδρομή (χλστ.) |
120 |
|||
Πίσω |
Αμορτισέρ Kayaba με μοχλικό, ΑΕ, ΑΣ, ΠΕ και μήκος (Αμορτισέρ Ohlins Electronic Racing, ΑΕ, ΑΣ, ΠΕ) |
|||
Διαδρομή (χλστ.) |
120 |
|||
Φρένα |
|
|||
Εμπρός |
2Δ, 320 χλστ., Racing ABS |
|||
Πίσω |
Δ, 220 χλστ., Racing ABS |
|||
Τροχοί-Ελαστικά |
|
|||
Εμπρός |
120/70-17 |
|||
Πίσω |
190/55-17(200/55-17) |
|||
Διαστάσεις |
|
|||
Μήκος (χλστ.) |
2.055 |
|||
Πλάτος (χλστ.) |
690 |
|||
Ύψος σέλας (χλστ.) |
855 |
|||
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.405 |
|||
Βάρος (κιλά) |
199 γεμάτο (200 γεμάτο) |
|||
Ρεζερβουάρ (λίτρα) |
17 |
|||
Εξοπλισμός |
|
|||
ABS |
Υ |
|||
Μίζα |
Y |
|||
Μανιβέλα |
_ |
|||
Στροφόμετρο |
Y |
|||
Κοντέρ |
Y |
|||
Ένδειξη θερμοκρασίας |
Y |
|||
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
|||
Μερικός χιλιομετρητής |
Y |
|||
Φέρινγκ |
Υ |
|||
Ρυθμιζόμενες μανέτες |
Υ |
|||
Κεντρικό σταντ |
_ |
|||
Πλάγιο σταντ |
Y |
|||
Σχάρα |
_ |
|||
Ρυθμιζόμενη εμπρός ανάρτηση |
Υ |
|||
Ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση |
Υ |
BMW F900R και F900XR: Euro5+ με χαμηλότερο βάρος και νέα ανάρτηση
Ηλεκτρικά scooter ιδανικά για Delivery, με μεγάλη αυτονομία
KTM 790 Adventure: Ανανέωση για το 2025 με αναβαθμισμένο κινητήρα και νέες αναρτήσεις
B65 Scrambler: η BSA ξαναμπαίνει στο παιχνίδι
Test Airoh Matryx: Ελαφρύ και αεροδυναμικό
Margaris Scooterland: Για αξιόπιστο service στα scooter της Aprilia
Κίνηση στις λεωφορειολωρίδες: η Αγγλία πιο πίσω από την Ελλάδα;
EMW Cargo DF: Ηλεκτρικό scooter, ιδανικό για αξιόπιστο και οικονομικό delivery
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr