Τιμή: 11.850 ευρώ (βασική έκδοση “Dark”: 11.450 ευρώ)
Xρώμα: Μαύρο ματ, κόκκινο, λευκό ματ
+: Κινητήρας, φρένα, ήχος, χαρακτήρας
-: Έλλειψη δείκτη βενζίνης, μικρό κόψιμο τιμονιού
Είναι Τέρας και το δείχνει
Η ιταλική μοτοσικλέτα άλλαξε για άλλη μια φορά, είναι όμως άμεσα αναγνωρίσιμη ως Monster, όπως όφειλε άλλωστε. Το ρεζερβουάρ έγινε ακόμη πιο μυώδες και εντυπωσιακό και μοιάζει σα να πλακώθηκε στα βάρη σε σχέση τα αερόψυκτα Monster. Τα δύο τελικά κάτω από την ουρά έγιναν ένα με δύο απολήξεις το οποίο βγαίνει δεξιά στο πλάι αφήνοντας την ουρά εντυπωσιακά μόνη και όμορφη. Το τελικό μαζί με τους τεράστιους σωλήνες της εξάτμισης (52 χλστ. διάμετρος!) γεμίζουν αριστοτεχνικά τη δεξιά πλευρά της μοτοσικλέτας. Σε πολύ υψηλά επίπεδα βρίσκεται και η ποιότητα κατασκευής που έχει προσεχτεί ιδιαίτερα από το ιταλικό εργοστάσιο και δεν αφήνει περιθώρια για παράπονα ούτε στον τομέα της βαφής ούτε σε εκείνους της συναρμογής και συναρμολόγησης.
Οδηγώντας: Παιχνίδια με το γκάζι
Το Monster είναι μια φανταστική μοτοσικλέτα για βόλτα στους δρόμους της πόλης, ενώ σαν γνήσιο Ducati πετάει τη σκούφια του και για στροφιλίκι. Το δυνατό μοτέρ που προέρχεται από το Hyperstrada, πέρα από φανταστικό ήχο έχει και εξαιρετική λειτουργία και παρουσιάζεται σαφώς βελτιωμένο. Ο ψεκασμός λειτουργεί άψογα με την απόκριση του γκαζιού να είναι γλυκιά και άμεση, οι στροφές ανεβαίνουν αστραπιαία και το Monster πετάγεται μπροστά με μένος αν το επιθυμεί ο αναβάτης του ή σουλατσάρει σταθερά με 20 χλμ./ώρα με το γκάζι να προφέρει άριστο έλεγχο στις μικρομετρικές ρυθμίσεις. Το Monster 821, όπως και οι πρόγονοί του, είναι σούπερ σταθερό με τις διαστάσεις του ανεστραμμένου πιρουνιού αλλά και την υπερ-ακαμψία που προσφέρει το πλαίσιο-κινητήρας να μην αφήνουν περαιτέρω χώρο για σχόλια. Αυτό που προσφέρει επιπλέον είναι η άνεση στις χαμηλές ταχύτητες χωρίς να είναι μαλακό. Απορροφά σωστά τις περισσότερες ανωμαλίες, δίνει καλή πληροφόρηση, ενώ το ίδιο κάνει και το αμορτισέρ δημιουργώντας έτσι έναν πολύ δυνατό συνδυασμό που τα καταφέρνει εξίσου καλά και σε γρήγορο ρυθμό. Έτσι, το Monster αφήνει τον αναβάτη του να το χαρεί μέσα στην πόλη και φυσικά στον επαρχιακό.