LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ducati Scrambler Icon: Scrambler I am

Tιμή: 8.950 κόκκινο, 9.050 κίτρινο
Xρώμα: Κίτρινο-ασημί
+: Fun χαρακτήρας, εμφάνιση, αξεσουάρ
-: Τιμή, τροφοδοσία χαμηλά, ασαφής συμπλέκτης 

Αισθητική
Το Icon είναι η πιο οικονομική πρόταση στη γκάμα των Scrambler, με χτυπητό φλούο κίτρινο ρεζερβουάρ και φτερά στο ίδιο χρώμα, μαύρο κινητήρα και πλαίσιο, και ασημί φιλέτα στο ρεζερβουάρ. Η τάπα του ρεζερβουάρ είναι ένα πραγματικό κόσμημα σε design, με τη φράση «Born Free, 1962» πάνω της, ενώ κουμπώνει υπέροχα στο ρεζερβουάρ όποτε την κλείνεις, βγάζοντας ένα hyper-premium ποιοτικό αέρα. Φυσικά δεν γίνεται να μη σου πέσει το σαγόνι όταν αντικρίσεις τα φαρδιά ελαστικά MT 60 RS με chunky χάραξη τακουνιών που είχαμε συναντήσει παλαιότερα σε αγωνιστικές Supermoto μοτοσικλέτες. Η ποιότητα κατασκευής του Scrambler είναι πολύ καλή παντού, αν και για την τιμή του έχουμε κάποιες μικρό-ενστάσεις σε ορισμένα σημεία. Κατά τα άλλα άψογο το Scrambler, που σε κάνει να χαζεύεις μια πληθώρα πανέμορφων λεπτομερειών, όπως το gull-arm ψαλίδι του, με το παράκεντρα τοποθετημένο πλάγιο αμορτισέρ, με το δίσκο ταψί των 330χλστ. και τις κλασικές ψήκτρες των κυλίνδρων.

Οδηγώντας
Scrambler, ο ανακατωσούρας, που δε αφήνει τον αναβάτη να αγιάσει. Αντίθετα, τον πιάνει και τον σπρώχνει να οδηγήσει σβέλτα, με τσαχπινιές, drift, σουζίτσες. Σε άσφαλτο αλλά και χώμα. Η μοτοσικλέτα έχει πλάκα, έχει και ικανότητες! Μικρό παράπονο η ελαφρώς άγαρμπη τροφοδοσία στις χαμηλές στροφές, και το τίναγμα της μοτοσικλέτας αν ανοίξεις το γκάζι από τέρμα κλειστό. Τα παραπάνω χαλάνε ελαφρώς την ισορροπία του συνόλου σε πολύ χαμηλές ταχύτητες (αλλά και στη σούζα), σπρώχνοντας σε να ανεβάσεις λίγο ρυθμό και χιλιόμετρα, όπου και το φαινόμενο εκλείπει. Σε χαμηλομεσαίες, μεσαίες και ψηλές στροφές ανακαλύπτεις μια διαφορετική μοτοσικλέτα, με sport τάσεις, φοβερή σταθερότητα, ευελιξία και κράτημα που δεν φαντάζεσαι! Πλαίσιο βράχος, αναρτήσεις σε sport ύφος, και υποδειγματική σταθερότητα ακόμα και σε καμπές με την τελική ταχύτητα των 214 χλμ/ώρα! Σε αστικές συνθήκες, αλλά ιδιαίτερα σε επαρχιακό, το Scrambler διαπρέπει, με τα μαλακά ελαστικά της Pirelli να είναι πραγματική αποκάλυψη όσον αφορά στο κράτημα, ακόμα και σε κακή και γλιστερή άσφαλτο! 

Τεχνικά xαρακτηριστικά
Κινητήρας 4T, L2 90ο, Α/Ψ,2Β/Κ
Κυβισμός (κ.εκ.) 803
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) 88x66
Συμπίεση (:1) 11
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) 75/8.250
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 6,9/5.750
Τροφοδοσία Ψεκασμός 50χλστ. 
Ρεζερβουάρ (λίτρα) 13,5
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) 5,1
Βάρος (kg, κενό) 170
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 214 (κόφτης)
Μήκος (χλστ.) 2.100-2.165
Πλάτος (χλστ.) 845
Μεταξόνιο (χλστ.) 1.445
Ύψος σέλας (χλστ.) 790 (770 χαμηλή σέλα)


 

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ