Η θέση οδήγησης φέρνει το σώμα σε μια εργονομικά άνετη στάση, μέση και γόνατα σε απολύτως ορθή γωνία, εξαιρετική στήριξη στη μέση. Το πλάτος της σέλας στο μπροστινό της μέρος παραμένει αρκετά φαρδύ ώστε να δυσκολεύει λίγο την πρόσβαση των ποδιών προς το έδαφος. Το ύψος της σέλας δεν προϊδεάζει για αυτή τη δυσκολία, η οποία είναι καθαρά αποτέλεσμα του πλάτους του Quadro. Το τιμόνι και όλα τα χειριστήρια έρχονται άνετα στα χέρια και συνεισφέρουν σε μια ουδέτερη θέση οδήγησης. Άριστη η ζελατίνα, κρατά σώμα και κεφάλι έξω από τη ροή του αέρα. Η σέλα είναι εξαιρετικά άνετη για αμφότερους τους επιβαίνοντες ακόμη και για πολύωρη οδήγηση. Στην πόλη είναι πραγματικά εντυπωσιακός ο τρόπος με τον οποίο σιδερώνει τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Ο αναβάτης θα νιώσει μόνο τις μεγάλες λακούβες, αυτές που είναι ικανές να χωρέσουν έναν τροχό 14 ιντσών, όλα τα υπόλοιπα απλώς τα καταπίνουν τα τέσσερα αμορτισέρ του. Το ίδιο συμβαίνει και υπό κλίση, οποιαδήποτε κλίση. Περνάς σαμαράκι ξαπλωμένος και το θηρίο δεν κουνάει καν από τη γραμμή του, απλά ισιώνει την ανωμαλία και συνεχίζει απτόητο.