LIVE: κίνηση στους δρόμους

BMW S 1000 ΧR: Και Γκοτζίλα και τζέντλεμαν

Tιμή: 16.500 ευρώ (βασική έκδοση) 
Χρώμα: Λευκό, κόκκινο
+: Επιδόσεις, εξοπλισμός, άνεση
-: Θορυβώδης αντλία βενζίνης, ελαφρώς ασαφής συμπλέκτης 

Άνεση / Εργονομία
Η ψηλή θέση οδήγησης παρέχει καλύτερο οπτικό έλεγχο του δρόμου. Η σέλα συνεπιβάτη είναι καλή, αν και δεν μπορεί κανείς να την αποκαλέσει θρόνο. Βλέπετε, είναι σχετικά επίπεδη, και κοντή σε μήκος, ώστε να βολέψει μεγαλόσωμα άτομα για μεγάλες αποστάσεις. Το τιμόνι είναι φαρδύ, για άριστο έλεγχο, οι λαβές βολεύουν τόσο τους ψηλούς, όσο και τους πιο κοντούς αναβάτες, ενώ μπροστά στο καβάλο του αναβάτη υπάρχει πλαστικό προστατευτικό, τόσο για τις γρατσουνιές, όσο και για τον ίδιο τον αναβάτη, ώστε να μην χτυπάει τα ευαίσθητα σημεία του σε απότομα φρένα. Οι διακόπτες στα γκριπ είναι σύγχρονοι, και εργονομικοί, η κόρνα έχει ένταση που εγγυάται πως θα σας ακούσουν οι πάντες, ενώ οι καθρέπτες παρέχουν καλό οπτικό πεδίο, αν και σε κάποιες στροφές θολώνουν ελαφρώς. Άριστες οι βαλβίδες στις ζάντες, που διαθέτουν πλάγια κλίση, κάνοντας εύκολη την πλήρωση των ελαστικών με αέρα.      

Στο δρόμο
Αυτό που εντυπωσίασε πιο πολύ ήταν στο S 1000 XR είναι η ικανότητα του να εκπληρώνει με άφθαστη επιτυχία πολλαπλούς ρόλους, και να χαροποιεί όλες τις πλευρές και τις διαθέσεις του χαρακτήρα ενός αναβάτη. Θέλετε αστική μετακίνηση; Κανένα πρόβλημα. Κατεβάζετε τη ζελατίνα στη χαμηλή θέση, και στην πορεία ανακαλύπτετε πως το τιμόνι κόβει πολύ, ο έλεγχος της μοτοσικλέτας είναι εύκολος, η δύναμη μπόλικη αλλά ελεγχόμενη, η ελαστικότητα του μοτέρ παραδειγματική, το ABS και το Traction Control φρουροί της ασφάλειας σας, ακόμα και στα πιο σαθρά, ή βρεγμένα οδοστρώματα, και η οικονομία καυσίμου αξιοσημείωτη, όσο δεν πιέζετε τον κινητήρα. Θέλετε ταξίδι; Ανεβάζετε τη ζελατίνα στην ψηλή θέση, και φύγατε. Φοβερές ρεπρίζ, εκπληκτικές επιταχύνσεις, και τελική που ξεπερνάει τα 260 χλμ/ώρα, σας χαρίζουν ικανότητες για αστραπιαίες προσπεράσεις, και γκάζι που θα σας ξελασπώσει από οποιαδήποτε κατάσταση. Θέλετε επιδόσεις Superbike; Ας αρχίσει το γλέντι! Εκτόξευση ρουκέτας, κόντρες με οτιδήποτε μπορείτε να φανταστείτε, ικανότητες για να ξύσετε και τα αυτιά σας σε οποιαδήποτε διαδρομή, είτε αυτή περιλαμβάνει επαρχιακό, είτε αυτοκινητόδρομο, είτε ακόμα και πίστα! Αίσθηση φοβερής ασφάλειας από αναρτήσεις (εκπληκτικές οι έξτρα ηλεκτρονικές Dynamic ESA), πλαίσιο, φρένα, ABS και Traction Control, γρήγορες αλλαγές κατεύθυνσης, και απαράμιλλη αίσθηση ελέγχου ακόμα και σε υπερηχητικές ταχύτητες. 

Τεχνικά xαρακτηριστικά
Κινητήρας 4T, 4Κ, Y/Ψ, 16β
Κυβισμός (κ.εκ.) 999
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) 101x73
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 160/11.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 11,4/9.250
Τροφοδοσία Ψεκασμός BMS-X
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) 20
Κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ.) 6,3
Βάρος, γεμάτο (κιλά) 228
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 260
Μήκος (χλστ.) 2.183
Πλάτος -καθρέπτες (χλστ.) 940
Μεταξόνιο (χλστ.) 1.548
Ύψος σέλας (χλστ.) 840


 

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ