Το πρώτο πράγμα που κλέβει τις εντυπώσεις είναι η σχεδίαση του Z300. Η σχεδίαση ακολουθεί σε μεγάλο βαθμό τις γραμμές του 4κύλινδρου Ζ800 και παρουσιάζεται το ίδιο εξωστρεφής και επιθετική συγκεντρώνοντας τα βλέμματα σε κάθε πέρασμα. Η προσοχή στην ποιότητα κατασκευής του Z300 είναι κάτι παραπάνω από εμφανής χωρίς να χρειάζεται κάποιος να πλησιάσει κοντά στη μοτοσικλέτα για να το διαπιστώσει. Η άριστη ματ μεταλλική βαφή (!) σε μάσκα, ντεπόζιτο, ουρά και καρίνα συνδυάζεται με μαύρη μεταλλική βαφή, στα υπόλοιπα πλαστικά του Z300, με το αποτέλεσμα να χαρακτηρίζεται αξιοπρόσεκτο. Με λίγα λόγια μια από τις κορυφαίες σε ποιότητα μοτοσικλέτες, σε αυτή την κατηγορία κυβισμού.
Οδηγώντας
Πάνω στο «μικρό» Z300 το τελευταίο πράγμα που έρχεται στο μυαλό του αναβάτη είναι ότι οδηγεί μια μικρή μοτοσικλέτα. Το μεγάλο ρεζερβουάρ των 17 λίτρων γίνεται αισθητό ανάμεσα στα πόδια, τα πλαϊνά πλαστικά γεμίζουν όμορφα το οπτικό του πεδίο , όταν κοιτάζει κάτω και το λευκό στροφόμετρο, που κοκκινίζει στις 13.000 σ.α.λ., εντείνει την αίσθηση ότι εδώ έχουμε να κάνουμε με μια πολύκύλινδρη μοτοσικλέτα πολλών κυβικών εκατοστών. Αυτό βέβαια μέχρι να προσπαθήσετε να αλλάξετε κατεύθυνση, κάτι που το Ζ300 το κάνει με ιδιαίτερη προθυμία σχεδόν ακαριαία. Το Ζ300 τα καταφέρνει φυσικά εξαιρετικά και στον αυτοκινητόδρομο, όπου διατηρεί με ευκολία ταχύτητες της τάξης των 140 χλμ./ώρα χωρίς να κουράζει τον αναβάτη του. Σε συνδυασμό με την χαμηλή μέση κατανάλωση θα σας βγάλει εύκολα και γρήγορα και εκτός των ορίων της πόλης αφού δεν θα σταματήσετε για ανεφοδιασμό προτού περάσουν τουλάχιστον 250 χλμ. Και στον επαρχιακό θα περάσετε ευχάριστες στιγμές στη σέλα του Z300. Η μοτοσικλέτα ανταποκρίνεται πρόθυμα στις εντολές του αναβάτη, οι αναρτήσεις, αν και ελαφρώς ξερές σε λειτουργία, τα καταφέρνουν καλά υπό πίεση και η μοτοσικλέτα της Kawasaki δεν προβληματίζεται ούτε σε αυτό το πεδίο.