Χρώμα: Superior red (κόκκινο), Glorious Blue (μπλε)
+: Full face κάτω από τη σέλα, ποιότητα κατασκευής, άνεση, ελαστικά
-: Λιτός εξοπλισμός, τιμή, σκληρή σέλα
Aνεση-εργονομία
Χάρη στο νέο πλατύτερο υποπλαίσιο, η σέλα έχει πάρει πραγματικά βασιλικές διαστάσεις, θα βολέψει δύο μεγαλόσωμα άτομα, όμως με τέτοιο πλάτος την περιμέναμε πιο άνετη. Δυστυχώς είναι σχετικά σκληρή καθώς δεν διαθέτει πολύ αφρώδες.
Το χαμηλό ύψος των 758 χλστ., σημαίνει πως ακόμα και οι κάτω του 1.70 θα πατήσουν εύκολα στο έδαφος όλο το πέλμα του ποδιού. Εξέλιξη αποτελεί το γεγονός πως το άνοιγμα της για πρόσβαση στο ρεζερβουάρ και στον αποθηκευτικό χώρο γίνεται από τον κεντρικό διακόπτη. Ναι, όπως στα scooter!
Και μιας και αναφερθήκαμε στο άνοιγμα της σέλας, ας δούμε τι κρύβεται από κάτω, καθώς εδώ βρίσκεται ένα από τα δυνατότερα χαρτιά του HelmIn.
Μιλάμε φυσικά για τον τεράστιο για παπί αποθηκευτικό χώρο των 19,5 λίτρων, που θα σας επιτρέψει να βολέψετε μέσα ένα... Full-Face κράνος! Τι είπες τώρα. Εδώ ακόμα και σήμερα αρκετά scooter των 125-150 κ.εκ. κατηγορίας ΔΕΝ παίρνουν Full-Face! Σημειώστε πως εμείς βάλαμε με άνεση κράνος μεγέθους Μ (με αεραγωγούς μάλιστα), και κατόπιν και ένα διαφορετικό, μεγέθους L.
Οδηγώντας
Βάζεις το κλειδί στον διακόπτη, γυρίζεις, πιέζεις τη μίζα και το Supra-X ξυπνάει άμεσα. Ήχος διακριτικός, χαμηλής στάθμης, και άψογο ρελαντί. Φύγαμε. Το κιβώτιο, υποδειγματικό, κλασικό Honda. Μαλακό και ακριβές, με 4 ταχύτητες, και σύστημα μύλου, για να γυρίζετε από 4η σε 1η στο φανάρι δίχως πολλά κλακ-κλακ. Αμέσως καταλαβαίνεις τη μακριά κλιμάκωση, ίσως ελαφρώς μακρύτερη ακόμα και από του Innova. Φανταστείτε πως η τρίτη βγάζει 110 χλμ./ώρα! Οι επιταχύνσεις είναι ικανοποιητικές, δίχως να βάζουν φωτιά στην άσφαλτο.
Υπέροχη είναι η λειτουργία του κινητήρα, που δουλεύει με ένα άφθαστο γουργούρισμα, δίχως ενοχλητικούς θορύβους, δίχως κραδασμούς, καλμάροντας τον αναβάτη στην καθημερινή συμβίωση του με το Supra-X, και δίνοντας την εντύπωση πως δεν ζορίζεται ποτέ, ακόμα κι όταν ο αναβάτης κρατάει ψηλά, στο όριο τις στροφές.