Οι μηχανικοί της KTM επέλεξαν την τελευταία λέξη της τεχνολογίας για τη ναυαρχίδα τους. Το ανεστραμμένο πιρούνι με διάμετρο καλαμιών στα 48 χλστ. αλλά και το αμορτισέρ προέρχονται από τη WP και αποτελούν τις πρώτες ημι-ενεργητικές αναρτήσεις της γνωστής εταιρίας. Αυτό σημαίνει ότι απόσβεση συμπίεσης αλλά και επαναφοράς ρυθμίζεται διαρκώς σε πραγματικό χρόνο όσο βρίσκετε εν κινήσει, από αυτόνομη μονάδα ελέγχου. Μέσω του ανάλογου μενού, ο αναβάτης μπορεί να διαλέξει τέσσερα διαφορετικά set up (Comfort, Street, Sport, Offroad), προσαρμόζοντας τις γενικές ρυθμίσεις της ανάρτησης στις εκάστοτε συνθήκες κίνησης αλλά και την προφόρτιση του ελατηρίου του αμορτισέρ. Παράλληλα το πιρούνι διαθέτει και λειτουργία αντιβύθισης, η οποία επίσης διαφοροποιείται ανάλογα με την ρύθμιση που έχει επιλέξει ο αναβάτης.
Οδηγώντας
Το Super Adventure είναι όντως Super και δικαιολογεί απόλυτα το πρώτο συνθετικό του ονόματός του. Σούπερ σε άνεση, σούπερ σε ευκολία και φιλικότητα, χάρη στο υπερ-εξελιγμένο ηλεκτρονικό δίκτυ ασφάλειας-προσαρμοστικότητας αλλά και σούπερ λόγω του υπέροχα πανίσχυρου κινητήρα του. Το μοτέρ είναι το πρώτο πράγμα που θα πλημμυρίσει κυριολεκτικά τις αισθήσεις του αναβάτη και θα τον κρατήσει απασχολημένο μάλλον για πάντα! Όπως και στα 1190 Adventure ο μεγάλος V2 είναι εκείνος που κυριαρχεί έναντι των υπόλοιπων τομέων της αυστριακής μοτοσικλέτας, όπως ίσως θα έπρεπε να γίνεται και με κάθε μοτοσικλέτα που σέβεται τον εαυτό της. Σε γενικές γραμμές οι επιδόσεις που προσφέρει είναι εξωπραγματικές για μοτοσικλέτα της κατηγορίας (μια πραγματική on-off) και ο τρόπος που μαζεύει χιλιόμετρα από τα 140 έως τα 250 είναι κάτι που πρέπει να ζήσετε για να το πιστέψετε. Το ακόμη πιο εντυπωσιακό είναι ότι αυτός ο καταιγιστικός ρυθμός δεν γίνεται τόσο αντιληπτός (!) αφού και πολιτισμένος είναι ο κινητήρας σε λειτουργία και σχετικά ήσυχος και με 6η στο κιβώτιο τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν μανιωδώς, όχι όμως και οι στροφές.