LIVE: κίνηση στους δρόμους

MV Agusta F3 800: Mαγική μοτοσικλέτα

Τιμή:16.800 ευρώ
Χρώμα: Κόκκινο-ασημί, λευκό-γκρι, μαύρο ματ Λευκό
+: Εμφάνιση, κράτημα, φρένα, ηλεκτρονικά, μοναδικότητα
-: Σκληρός συμπλέκτης, υπερβολικά άμεσο μοτέρ

Αισθητική-ποιότητα
Το μότο της MV Agusta μιλάει για Motorcycle Art, ήτοι μοτοσικλέτα ως τέχνη. Κι όσο κι αν ο κυνισμός είναι πολυφορεμένος στους χαλεπούς καιρούς μας, χαζεύοντας την F3 800 δεν γίνεται να διαφωνήσεις με την ιταλική φίρμα. Αυτή η μοτοσικλέτα είναι ένα πραγματικό κόσμημα, ένα απαράμιλλο έργο τέχνης. Οι λεπτομέρειες είναι κυριολεκτικά αμέτρητες. Επίθεση φωνάζουν οι αεραγωγοί μπροστά αλλά και στην ουρά, “μην πλησιάζεις σου λέω” λέει κοφτά η μικροσκοπική σέλα του συνεπιβάτη σε όποιον έρθει κοντά της, “αγκάλιασε με” σου ψιθυρίζει το ρεζερβουάρ, “κρατήσου σφιχτά” σου κλείνουν το μάτι τα χαμηλά τοποθετημένα κλιπ-ον. Πάνω στην F3, ότι κι αν αγγίξεις μυρίζει αγώνα, grid, χρόνους σε πίστα, ιδρώτα και αδρεναλίνη.

Οδηγώντας
Γυρίζεις το κλειδί στο διακόπτη, τα όργανα εκτελούν ένα θεαματικό χορό ελέγχου σε ενδείξεις και λυχνίες, και κρατώντας πατημένο τον -πολύ σκληρό- συμπλέκτη, πιέζεις τη μίζα. Αυτό που ακολουθεί σίγουρα δεν το περιμένεις, καθώς ο κινητήρας κάνει φοβερό... σαματά, θυμίζοντας περισσότερο τετρακύλινδρο, παρά το γνωστό τρικύλινδρο “σφύριγμα” -ενώ τετρακύλινδρη είναι κι η απόδοση, με σχετικά κούφιες χαμηλές, καλύτερες μεσαίες και λύσσα ψηλά. Κι όσο ανοίγεις το γκάζι τόσο πιο εξωφρενικός και εξαγριωμένος γίνεται ο θόρυβος. Βάζουμε πρώτη στο κιβώτιο και... ξεκινάμε. Στάση racing, πολύ σκυφτή, κλιπόν στενά, μικρό κόψιμο τιμονιού και απόκριση κινητήρα νευρική -δύσκολες σούζες. Συστατικά που μαζί με το εξαιρετικά κοντό μεταξόνιο δυσκολεύουν την γρήγορη κίνηση, και τρομάζουν τον αναβάτη σε γυαλισμένη άσφαλτο, δίχως την αρωγή των ηλεκτρονικών. Αφιονισμένο φτύσιμο αλόγων σε κάθε άνοιγμα γκαζιού, που σε κάνουν να προσέχεις διπλά τις κινήσεις του καρπού που ελέγχει το γκάζι. Θέλει γλυκιά μεταχείριση, και σεβασμό, ειδικά πάνω από ανωμαλίες, όπου το ταρακούνημα μπορεί εύκολα να οδηγήσει τον δεξιό καρπό να “παραγγείλει” αρκετά παραπανίσια άλογα από τον κινητήρα. 

Τεχνικά xαρακτηριστικά
Κινητήρας 4T, 3Κ, Y/Ψ,4Β, 2EEK
Κυβισμός (κ.εκ.) 798
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) 79x54,3
Συμπίεση (:1) 13.3
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) 148/13.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 8.97/10.600
Τροφοδοσία Ψεκασμός
Ρεζερβουάρ (λίτρα) 16,5
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) 7,1
Βάρος (kg, κενό) 173
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 281+
Μήκος (χλστ.) 2.060
Πλάτος (χλστ.) 725
Μεταξόνιο (χλστ.) 1.380
Ύψος σέλας (χλστ.) 805


 

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ