Η σχεδίαση του νέου V-Strom 250 είναιβασισμένη στο concept:πληθωρικό και έξυπνο, όπως το διαλαλεί η μαμά Suzuki. Πληθωρικό, για τη μοναδική αίσθηση του καλοζυγισμένου πλαισίου και έξυπνο, για τον πρακτικό σχεδιασμό που προσφέρει ευκολία στον χειρισμό. Το 250αρι V-Strom, μοιράζεται τα ίδια adventure γονίδια με τα μεγαλύτερα αδέρφια του, με σχεδιαστικά στοιχεία, όπως οι τραχιές γραμμές του κυρίως σώματος, αλλά και τη στιβαρή αίσθηση που αποπνέει. Με το χαρακτηριστικό μπροστινό ράμφος και την απουσία πλαϊνών φέρινγκ, ακολουθεί την ίδια σχεδιαστική φιλοσοφία, με τα παλιότερα μοντέλα της σειράς. Ο εμπρός στρογγυλός προβολέας ακολουθεί την υπόλοιπη σχεδιαστική ρότα. Κάνοντας νεύμα στην street οδήγηση, εξοπλίζεται με ζάντες 17 ιντσών, με νέα 10ακτινη σχεδίαση, που συνεισφέρουν τα μάλα στην πρόσφυση. Οι διαθέσιμοι χρωματισμοί, είναι το μαύρο, το κόκκινο και το κίτρινο, με το οποίο, η Suzuki, αποτίει φόρο τιμής στα φημισμένα DR-Z και DR-BIG.
Πολλά τα κιλά σε σχέση με την ιπποδύναμη. Ας δούμε λίγο ποιο ξεκάθαρα τα πράγματα....27,7HP στα 178 κιλά, δηλ:6,42κιλά ανά ίππο. Στο 650cc έχουμε 67ΗP στα 214 κιλά, δηλ: 3,19κιλά ανά ίππο, διπλάσια αναλογία, σε αντιθέση με το 1000cc που βρίσκεται στα 2,28 κιλά ανα ίππο. Η χρυσή τομή είναι τα 650cc. Βεβαια ας δούμε και την τιμή που δεν νομίζω ότι θα έχει τα μισά λεφτά από το 650cc.
Πολλά τα κιλά σε σχέση με την ιπποδύναμη. Ας δούμε λίγο ποιο ξεκάθαρα τα πράγματα....27,7HP στα 178 κιλά, δηλ:6,42κιλά ανά ίππο. Στο 650cc έχουμε 67ΗP στα 214 κιλά, δηλ: 3,19κιλά ανά ίππο, διπλάσια αναλογία, σε αντιθέση με το 1000cc που βρίσκεται στα 2,28 κιλά ανα ίππο. Η χρυσή τομή είναι τα 650cc. Βεβαια ας δούμε και την τιμή που δεν νομίζω ότι θα έχει τα μισά λεφτά από το 650cc.
Εαν ηταν 20 κιλα ελαφρυτερη θα αγγιζε το τελειο..