Ελάχιστα αντίτυπα θα παραχθούν, με τη μοτοσυκλέτα να διαφέρει ελάχιστα από την αντίστοιχη εργοστασιακή που οργώνει τις ερήμους της Σαουδικής Αραβίας στο Rally Dakar.
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το Rally Dakar είναι η κορυφαία εκδήλωση από άποψη κύρους στον κόσμο των Rally. Tα τελευταία 20 χρόνια, οι κορυφαίοι αναβάτες αυτού του Rally έχουν αγωνιστεί για την ΚΤΜ ή για κάποια εταιρεία του ομίλου.
Συγκεκριμένα από το 2001 και την πρώτη νίκη στα χέρια του Fabrizio Meoni, 19 φορές οι πορτοκαλί αναβάτες κατάφεραν να «αλώσουν» το Rally Dakar, προσφέροντας στους Αυστριακούς μια απίστευτη βάση δεδομένων που, σε συνδυασμό με την τεχνογνωσία τους, κατάφερναν να βελτιώνουν τη μοτοσυκλέτα περαιτέρω, χρόνο με το χρόνο.
Τώρα η ΚΤΜ 450 Rally Replica ανανεώνεται για το 2024, με μόλις 80 μοντέλα να βγαίνουν στην αγορά, κάνοντάς την μια από τις πιο συλλεκτικές μοτοσυκλέτες του 2024.
Τα χαρακτηριστικά της εντυπωσιάζουν, όπως είναι λογικό όταν μιλάμε για μια τέτοια μοτοσυκλέτα, με τον μονοκύλινδρο κινητήρα των 450cc να είναι βασισμένος στην αγωνιστική μοτοσυκλέτα του Dakar και το εξατάχυτο κιβώτιο έχει την ίδια σχέση μετάδοσης με τις ΚΤΜ που παλεύουν στις ερήμους της Σαουδικής Αραβίας. Σε όλα τα μέρη η ποιότητα υλικών είναι εκπληκτική, στοχεύοντας στην υψηλή απόδοση, στην επίτευξη της οποίας βοηθούν και οι ειδικές χαρτογραφήσεις.
Το πλαίσιο είναι τύπου trellis, φτιαγμένο από ένα κράμα χρωμίου και μολυβδαίνιου, με στόχο να προσφέρει την απαραίτητη ακαμψία και υψηλή σταθερότητα, ενώ κρατάει και το βάρος της μοτοσυκλέτας στα μόλις 139 κιλά. Τον ρόλο του υποπλαισίου παίρνει το πίσω ντεπόζιτο, το οποίο χωράει 16 λίτρα καυσίμου. Εν τω συνόλω η ΚΤΜ 450 Rally Replica μπορεί να εφοδιαστεί με 33 λίτρα καυσίμου.
Στις αναρτήσεις θα βρούμε τα τελευταία μοντέλα της WP (που ανήκει στον ίδιο όμιλο), με το WP XACT PRO πιρούνι 48mm μπροστά, με διαδρομή 305 χιλ. και το νέο WP XACT PRO αμορτισέρ πίσω, με διαδρομή 300 χιλ.
Όπως βλέπουμε από τα παραπάνω χαρακτηριστικά, αυτή η μοτοσυκλέτα είναι το πιο κοντινό σημείο που μπορεί να φτάσει κανείς στο να έχει μια πλήρως εργοστασιακή μοτοσυκλέτα Dakar πριν υπογράψει συμβόλαιο με την ίδια την ΚΤΜ. Και όπως έδειξε και ο Mason Klein, ο οποίος αγωνίστηκε στο Rally Dakar του 2023 με την προηγούμενη Replica, είναι μια μοτοσυκλέτα που μπορεί να σε φέρει μέσα στις πρώτες 10 θέσεις των ειδικών στο Rally Dakar.