Κινητήρας
Κινητήρας
Κινητήρας
  • Κινητήρας
  • Κινητήρας
  • Κινητήρας

Κινητήρας

Το μοτέρ των 530 κ.εκ. είναι ελαφρώς μεγαλύτερο σε κυβισμό από το απερχόμενο 500, με άμεσο όφελος στην ροπή: Από 4,8 kgm φτάνουμε στα 5,1, που αποδίδονται στις 5.250 σ.α.λ., ενώ η μέγιστη ισχύς παραμένει στους 44,2 ίππους στις 7.250 στροφές. Πλέον, το μοτέρ έχει αλουμινένιο πιστόνι και νέα κεφαλή με μεγαλύτερες βαλβίδες, καθώς και επανασχεδιασμένο θάλαμο καύσης. Ο έλεγχος του γκαζιού γίνεται με σύστημα ride by wire, μέσα από 3 riding modes (Eco, Comfort και Sport), που διαφοροποιούνται ως προς την απόκριση, ενώ επηρεάζουν την παρεμβατικότητα του ASR (η επιλογή ECO περιορίζει και την μέγιστη ισχύ). Στις μετρήσεις επιδόσεων, το MP3 530 αποδεικνύεται σαφώς γρηγορότερο από το απερχόμενο 500, αφού «έγραψε» 0-50 σε 3,2 δλ. και 0-80 σε 6,5 δλ. , ενώ στην ρεπρίζ 50-100 χλμ/ώρα πέτυχε 7,1 δλ. Και στην κατανάλωση, ο νέος κινητήρας πετυχαίνει λίγο καλύτερη επίδοση, με μετρήσεις της τάξης των 4,6 λίτρων/100 χιλιόμετρα, σε μέσο κύκλο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Σελίδα 1Piaggio MP3 530 Exclusive - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση - ποιότητα
Σελίδα 3Ανεση - εργονομία
Σελίδα 4Εξοπλισμός - τεχνολογία
Σελίδα 5Κινητήρας
Σελίδα 6Πλαίσιο - αναρτήσεις - φρένα
Σελίδα 7Οδηγώντας
Σελίδα 8Η άποψη μας