Το εμπρός σύστημα «αρθρωτού τετραπλεύρου» παραμένει μια αποκλειστική πατέντα της Piaggio που κάνει το MP3 να ξεχωρίζει από όλα τα ανάλογα μοντέλα. Στη νέα γενιά όμως έχουν γίνει επεμβάσεις για μείωση βάρους: έχουν χρησιμοποιηθεί ελαφρύτερα κράματα και εξαρτήματα, ενώ το υποπλαίσιο που στηρίζει τον μηχανισμό κλειδώματος δεν είναι πλέον κατασκευασμένο από ατσάλινους σωλήνες, αλλά από ένα ειδικό χυτό πλαστικό. Το ψυγείο βρίσκεται χαμηλότερα, μεταξύ των εμπρός τροχών και του πατώματος, για βελτιωμένο κέντρο βάρους. Στο πίσω μέρος, την ανάρτηση αποτελούν δύο αμορτισέρ, ρυθμιζόμενα στην προφόρτιση ελατηρίου.
Το σύστημα πέδησης έχει νέες τρόμπες στις μανέτες, ενώ το ποδόφρενο που ενεργοποιεί και τους 3 δίσκους μαζί, παραμένει. Οι δίσκοι είναι διαμέτρου 258 και 240 χιλιοστών, εμπρός και πίσω αντίστοιχα, ενώ όλες οι δαγκάνες είναι διπίστονες. Το ABS της Continental, έχει ελαφρύτερη κεντρική μονάδα. Στις μετρήσεις τα φρένα απέδωσαν σημαντικά καλύτερα από αυτά του προηγούμενου MP3, ακινητοποιώντας το μοντέλο από τα 100 χλμ/ώρα σε 45,3 μέτρα.