LIVE: κίνηση στους δρόμους

Αν δεν σας φτάνουν οι πληροφορίες από τον πίνακα οργάνων μπορείτε να κατεβάσετε στο κινητό σας την πλατφόρμα της Piaggio (PMP) να συνδεθείτε με το Medley μέσω Bluetooth και να… “πήξετε” στην πληροφορία!

Στο ντουλαπάκι της ποδιάς μπορείτε να τοποθετήσετε το κινητό σας. Εκεί θα βρείτε και παροχή ρεύματος για να το φορτίσετε.

Σχεδίαση-Ποιότητα: Στα επίπεδα της εταιρίας!

Beverly υπό κλίμακα ή Liberty σε μεγέθυνση. Όπως και να το δει κανείς μέσα θα πέσει με το Medley να παρουσιάζεται πιο δυναμικό από το καινούριο Liberty και πιο φρέσκο από το Beverly. Πλέον η Piaggio δημιούργησε μια ολόκληρη σειρά από μοντέλα, που ανήκουν σε διαφορετικές κατηγορίες, έχουν ωστόσο ενιαία, οικογενειακή και άμεσα αναγνωρίσιμη ταυτότητα. 

Γνώριμη η σχεδίαση του Medley –το Beverly βρίσκεται πολλά χρόνια άλλωστε στην αγορά- σύγχρονη ωστόσο και ιδιαίτερα κομψή, θα φανεί ελκυστική και στα δύο φύλλα. Η Piaggio το πρόσεξε ιδιαίτερα αυτό το κομμάτι με το μοντέλο της να προσφέρεται σε δύο εκδόσεις (κανονική και S) και έξι συνολικά διαφορετικά χρώματα-συνδυασμούς, για να βρείτε αυτό που σας ταιριάζει καλύτερα. Η ελκυστική εικόνα που παρουσιάζει το Medley στον παρατηρητή ενισχύεται και όταν ο τελευταίος το πλησιάσει και κάτσει στη σέλα του. Η αισθητική του πίνακα οργάνων είναι πολύ κοντά σε εκείνη του Beverly με τις ευπαρουσίαστες ενδείξεις να είναι παράλληλα και ευδιάκριτες. Σε γενικές γραμμές η συναρμογή των πλαστικών επιφανειών βρίσκεται σε πολύ καλά επίπεδα, ενώ το ίδιο φαίνεται να ισχύει και για την ποιότητα της προσεγμένης βαφής αλλά και της επένδυσης της σέλας. 

Η πολύ προσεκτική παρατήρηση θα φέρει στην επιφάνεια κάποιες μικρές ατέλειες σε κάποια σημεία άνευ σημασίας ( π.χ. συναρμογή λασπωτήρα, το κενό που αφήνει το μπουτόν της μεγάλης σκάλας όταν πατιέται) τα οποία δεν χαρακτήριζαν όλα τα scooter της παρουσίασης. 

Σημειωτέον τα Medley που οδηγήσαμε είναι φυσικά από τα πρώτα που βγήκαν από την γραμμή παραγωγής του εργοστασίου της ιταλικής εταιρίας στο Βιετνάμ, κάτι που σημαίνει ότι τέτοιου είδος μικρο-ατέλειες εξαλείφονται πολύ γρήγορα. Ακόμη και με αυτές όμως η πολύ καλή εικόνα που σου δημιουργεί το Medley παραμένει, ενώ σε συνάρτηση με την τιμή του δείχνει να μην έχει αντίπαλο!

 
  • n33

    Πολύ τίμιο και αξιόλογο μηχανάκι και σε καλή τιμή. Εμφάνιση που θυμίζει beverly χωρίς να είναι κακό αυτό, ίσα ίσα εδώ πολλοί ανταγωνιστές αντιγράφουν την piaggio. Όσο για το φίλο πάνω, που ισχυρίζεται οτι υπήρξε βλάβη στο νέο μηχανάκι του συναδέλφου του και με αυτό προσπαθεί να πείσει οτι μόνο οι γιαπωνέζοι αξίζουν, να του υπενθυμίσω, πως ακόμα και στα γιαπωνέζικα σκούτερ, για να φτάσεις στον εγκέφαλο, πάλι το μισό μηχανάκι θα λύσεις. Κι αν θεωρεί οτι δε χαλάνε, ας κάνει έναν κόπο να δει ενα αντίστοιχο φόρουμ για βλάβες σε yamaha και honda, υπάρχουν 100αδες σελιδες . Γι` αυτό υπάρχει η εγγύηση στην τελική και η piaggio με λίγα ευρώ κάνει επέκταση για 4 χρόνια και ησυχάζεις. Όλα είναι θέμα γούστου καθαρά αλλά σε καμία περίπτωση ούτε τα ιταλικά, ούτε τα λοιπά ευρωπαικά, ούτε τα ταιβανέζικα υστερούν κάπου.

      12
  • Σταθης

    Το πήρε ένα συνάδελφος από τη δουλειά τη πρώτη εβδομάδα έβγαλε πρόβλημα στον εγκέφαλο έπρεπε να λυθεί ολόκληρο για να βρεθεί το πρόβλημα!!!! Ντροπή καινούργιο μηχανάκι! Πάρε Γιαπωνέζο να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο Honda και Yamaha μόνο για σκούτερ τέτοιου κυβισμού και γράψτε ότι θέλετε!

      2
  • lazaros triumph

    Το πηρα τον Ιανουάριο ( 150 κ.εκ.) και ειναι υπεροχο.Το συστηνω ανεπιφυλακτα..👍

      8

PIAGGIO - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ