Το Medley χρησιμοποιεί τη νέα γενιά κινητήρων της ιταλικής εταιρίας με την ονομασία iGET. Κατά την παρουσίαση και δοκιμή του Liberty είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε την αερόψυκτη και τριβάλβιδη έκδοση του συγκεκριμένου μοτέρ, η οποία μας άφησε πολύ καλές εντυπώσεις.
Το Medley χρησιμοποιεί τις πλέον εξελιγμένες και ισχυρές εκδόσεις της συγκεκριμένης οικογένειας μοτέρ, οι οποίες είναι υγρόψυκτες –το ψυγείο έχει ενσωματωθεί πάνω στον κινητήρα- ενώ οι κεφαλές που φέρουν είναι τετραβάλβιδες.
Παράλληλα, για αυτή την έκδοση, η Piaggio αφαίρεσε την κλασική μίζα. Ο κινητήρας, προδιαγραφών Euro 4, έρχεται πλέον στη ζωή από το RISS (Regulator Inverter Start & Stop System), το νέο Start & Stop σύστημα της ιταλικής εταιρίας. Η Honda ήταν εκείνη που έκανε την αρχή με το Start & Stop. Ωστόσο, μια τεχνολογία που μειώνει το συνολικό βάρος, τον παραγόμενο θόρυβο αλλά και την κατανάλωση δεν γίνεται να μην έχει ακόλουθους. Τώρα η Piaggio ποιεί σωστά και αποτελεί άλλον ένα κατασκευαστή που υιοθετεί το Start & Stop παρουσιάζοντας το δικό της σύστημα.
Το RISS μπορεί να απενεργοποιηθεί από κουμπί στο τιμόνι, ενώ όταν είναι ενεργοποιημένο και βρεθείτε σταματημένοι σβήνει τον κινητήρα ύστερα από ένα σύντομο χρονικό διάστημα, που δεν ξεπερνά ποτέ τα επτά δευτερόλεπτα-ώστε να έρθει το μοτέρ στη σωστή θερμοκρασία.
Το ηλεκτρικό μοτέρ, που έχει πάρει τη θέση της μίζας, τον θέτει ξανά σε λειτουργία με το που περιστραφεί το γκριπ του γκαζιού, εύκολα και γρήγορα. Επιπλέον θετικά χαρακτηριστικά του μοτέρ είναι τα αραιότατα διαστήματα σέρβις με το “μικρό” να πραγματοποιείται κάθε 10.000 χλμ., ενώ η ρύθμιση των βαλβίδων κάθε 20.000 χλμ.
Να αναφέρουμε, επίσης, ότι η εργοστασιακή κατανάλωση για τους δύο κινητήρες ανέρχεται στα 2,1 και 2,17 λίτρα/100 χλμ. για τον 125άρη και τον 150άρη αντίστοιχα.
Πολύ τίμιο και αξιόλογο μηχανάκι και σε καλή τιμή. Εμφάνιση που θυμίζει beverly χωρίς να είναι κακό αυτό, ίσα ίσα εδώ πολλοί ανταγωνιστές αντιγράφουν την piaggio. Όσο για το φίλο πάνω, που ισχυρίζεται οτι υπήρξε βλάβη στο νέο μηχανάκι του συναδέλφου του και με αυτό προσπαθεί να πείσει οτι μόνο οι γιαπωνέζοι αξίζουν, να του υπενθυμίσω, πως ακόμα και στα γιαπωνέζικα σκούτερ, για να φτάσεις στον εγκέφαλο, πάλι το μισό μηχανάκι θα λύσεις. Κι αν θεωρεί οτι δε χαλάνε, ας κάνει έναν κόπο να δει ενα αντίστοιχο φόρουμ για βλάβες σε yamaha και honda, υπάρχουν 100αδες σελιδες . Γι` αυτό υπάρχει η εγγύηση στην τελική και η piaggio με λίγα ευρώ κάνει επέκταση για 4 χρόνια και ησυχάζεις. Όλα είναι θέμα γούστου καθαρά αλλά σε καμία περίπτωση ούτε τα ιταλικά, ούτε τα λοιπά ευρωπαικά, ούτε τα ταιβανέζικα υστερούν κάπου.
Το πήρε ένα συνάδελφος από τη δουλειά τη πρώτη εβδομάδα έβγαλε πρόβλημα στον εγκέφαλο έπρεπε να λυθεί ολόκληρο για να βρεθεί το πρόβλημα!!!! Ντροπή καινούργιο μηχανάκι! Πάρε Γιαπωνέζο να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο Honda και Yamaha μόνο για σκούτερ τέτοιου κυβισμού και γράψτε ότι θέλετε!
Πολύ τίμιο και αξιόλογο μηχανάκι και σε καλή τιμή. Εμφάνιση που θυμίζει beverly χωρίς να είναι κακό αυτό, ίσα ίσα εδώ πολλοί ανταγωνιστές αντιγράφουν την piaggio. Όσο για το φίλο πάνω, που ισχυρίζεται οτι υπήρξε βλάβη στο νέο μηχανάκι του συναδέλφου του και με αυτό προσπαθεί να πείσει οτι μόνο οι γιαπωνέζοι αξίζουν, να του υπενθυμίσω, πως ακόμα και στα γιαπωνέζικα σκούτερ, για να φτάσεις στον εγκέφαλο, πάλι το μισό μηχανάκι θα λύσεις. Κι αν θεωρεί οτι δε χαλάνε, ας κάνει έναν κόπο να δει ενα αντίστοιχο φόρουμ για βλάβες σε yamaha και honda, υπάρχουν 100αδες σελιδες . Γι` αυτό υπάρχει η εγγύηση στην τελική και η piaggio με λίγα ευρώ κάνει επέκταση για 4 χρόνια και ησυχάζεις. Όλα είναι θέμα γούστου καθαρά αλλά σε καμία περίπτωση ούτε τα ιταλικά, ούτε τα λοιπά ευρωπαικά, ούτε τα ταιβανέζικα υστερούν κάπου.
Το πήρε ένα συνάδελφος από τη δουλειά τη πρώτη εβδομάδα έβγαλε πρόβλημα στον εγκέφαλο έπρεπε να λυθεί ολόκληρο για να βρεθεί το πρόβλημα!!!! Ντροπή καινούργιο μηχανάκι! Πάρε Γιαπωνέζο να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο Honda και Yamaha μόνο για σκούτερ τέτοιου κυβισμού και γράψτε ότι θέλετε!
Το πηρα τον Ιανουάριο ( 150 κ.εκ.) και ειναι υπεροχο.Το συστηνω ανεπιφυλακτα..👍