LIVE: κίνηση στους δρόμους

Άνετη σέλα για τον αναβάτη ακόμη και αν ξεπερνά σε ύψος τα 1,85 μ. Χωρίς προβλήματα παρουσιάζεται και η θέση του συνεπιβάτη.

Αυτά τα δύο κράνη που βλέπετε χώρεσαν με άνεση κάτω από τη σέλα του Medley, του νέου πρωταθλητή στην κατηγορία σε χώρους.

Εργονομία-Χώροι: Παίρνει κεφάλι

Θα ξεκινήσουμε από τους χώρους του Medley καθώς σε αυτό το σημείο το scooter της Piaggio παίρνει κεφάλι από τον ανταγωνισμό κοντράροντας στα ίσια μοντέλα από άλλες κατηγορίες, όπως είναι τα μεγαλύτερων διαστάσεων GT scooters. Μιλάμε φυσικά για τον αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα του εκεί όπου θα τοποθετήσετε άνετα δύο κράνη κλειστού τύπου με αεραγωγούς σεβαστού μεγέθους. 

Έτσι το Medley είναι το μοναδικό στην κατηγορία του με τόσο μεγάλο αποθηκευτικό χώρο, έχοντας όμως περιορίσει τη διάσταση του πίσω τροχού στις 14 ίντσες. Πάνω στη σέλα άνετα θα κάτσει ο συνεπιβάτης έχοντας στη διάθεσή του μεγάλα αναδιπλούμενα μαρσπιέ, αρκετό χώρο στη σέλα και δύο σωστά τοποθετημένες χειρολαβές που ενώνονται μεταξύ τους δημιουργώντας μια μικρή σχαρίτσα-βάση που δέχεται και το top case της ιταλικής εταιρίας. 

Για τον συνεπιβάτη η Piaggio έχει δημιουργήσει μια εξίσου άνετη σέλα. Για να χωρέσουν τα δύο κράνη κάτω από τη σέλα, το ρεζερβουάρ μετακόμισε στην ποδιά περιορίζοντας τον διαθέσιμο χώρο για τα πόδια. Είναι αρκετός για να βολευτείτε, αν και δεν έχετε την αίσθηση άπλας που δημιουργεί η σέλα σε συνδυασμό με το σωστά τοποθετημένο τιμόνι. Πάνω στο Medley θα βολευτεί η συντριπτική πλειοψηφία των αναβατών, ακόμη και εκείνοι που πλησιάζουν τα 1,85μ. 

Στους τελευταίους εξέχει ελαφρώς το εμπρός πλαϊνό μέρος των παπουτσιών τους από την ποδιά, όχι όμως ενοχλητικά. Τέλος, στον ευδιάκριτο πίνακα οργάνων θα βρείτε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, ενώ ανάμεσα κουμπιά των γκριπ με τη σωστή διάταξη θα βρείτε ένα που ανοίγει τη σέλα, αλλά και άλλο ένα που ενεργοποιεί και απενεργοποιεί το σύστημα Start & Stop.

 
  • n33

    Πολύ τίμιο και αξιόλογο μηχανάκι και σε καλή τιμή. Εμφάνιση που θυμίζει beverly χωρίς να είναι κακό αυτό, ίσα ίσα εδώ πολλοί ανταγωνιστές αντιγράφουν την piaggio. Όσο για το φίλο πάνω, που ισχυρίζεται οτι υπήρξε βλάβη στο νέο μηχανάκι του συναδέλφου του και με αυτό προσπαθεί να πείσει οτι μόνο οι γιαπωνέζοι αξίζουν, να του υπενθυμίσω, πως ακόμα και στα γιαπωνέζικα σκούτερ, για να φτάσεις στον εγκέφαλο, πάλι το μισό μηχανάκι θα λύσεις. Κι αν θεωρεί οτι δε χαλάνε, ας κάνει έναν κόπο να δει ενα αντίστοιχο φόρουμ για βλάβες σε yamaha και honda, υπάρχουν 100αδες σελιδες . Γι` αυτό υπάρχει η εγγύηση στην τελική και η piaggio με λίγα ευρώ κάνει επέκταση για 4 χρόνια και ησυχάζεις. Όλα είναι θέμα γούστου καθαρά αλλά σε καμία περίπτωση ούτε τα ιταλικά, ούτε τα λοιπά ευρωπαικά, ούτε τα ταιβανέζικα υστερούν κάπου.

      12
  • Σταθης

    Το πήρε ένα συνάδελφος από τη δουλειά τη πρώτη εβδομάδα έβγαλε πρόβλημα στον εγκέφαλο έπρεπε να λυθεί ολόκληρο για να βρεθεί το πρόβλημα!!!! Ντροπή καινούργιο μηχανάκι! Πάρε Γιαπωνέζο να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο Honda και Yamaha μόνο για σκούτερ τέτοιου κυβισμού και γράψτε ότι θέλετε!

      2
  • lazaros triumph

    Το πηρα τον Ιανουάριο ( 150 κ.εκ.) και ειναι υπεροχο.Το συστηνω ανεπιφυλακτα..👍

      8

PIAGGIO - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ