Μπροστινό φρένο


    1. Αν οι συνθήκες απαιτούν άμεση ακινητοποίηση της μοτοσικλέτας, χρησιμοποίησε και τα δύο φρένα. Αυτό βέβαια είναι κάτι που γίνεται και ενστικτωδώς. Πάντως, το μπροστινό φρένο εξακολουθεί να αναλαμβάνει το μεγαλύτερο φορτίο της επιβράδυνσης στις μοτοσικλέτες.

    2Εκμεταλλεύσου το αρχικό δάγκωμα των φρένων της μοτοσικλέτας σου. Ειδικά αν κινείσαι με μεγάλη ταχύτητα, μπορείς να γραπώσεις στιγμιαία τα δύο φρένα, να τα αφήσεις πριν μπλοκάρουν οι τροχοί και να ξαναφρενάρεις με πιο γραμμική ισχύ άμεσα.

    3. Κράτα το τιμόνι αρκετά σφιχτά, ώστε να αποφύγεις κατά το δυνατόν ανεπιθύμητα "σπασίματα" δεξιά-αριστερά.

    4. Στόχος είναι το μπροστινό φρένο να πιεστεί στο όριό του, αλλά να μην μπλοκάρει. Βέβαια, η διαχωριστική γραμμή ορισμένες φορές είναι δυσδιάκριτη. Αν νιώσεις να μπλοκάρει το μπροστινό, άφησε τη μανέτα στιγμιαία και ξαναπάτησέ την.