Η θέση οδήγησης στο QJMOTOR ATR 125 είναι φτιαγμένη κατά κύριο λόγο για να προσφέρει άνεση και ευκολία στην καθημερινή χρήση. Ο αναβάτης κάθεται σε όρθια θέση και αρκετά ψηλά, με το τιμόνι να είναι τοποθετημένο σε χαμηλό ύψος αλλά ταυτόχρονα κοντά στο σώμα, για να του δίνει τη δυνατότητα να πραγματοποιεί ελιγμούς γρήγορα και εύκολα. Οι διακόπτες είναι όλοι φωτιζόμενοι με κομψά και διακριτικά LED, παρόλο που δεν είναι απαραίτητο, γιατί είναι όλοι στα σημεία που πρέπει και έχουν σωστή, θετική ανάδραση, οπότε σπάνια θα χρειαστεί να τους κοιτάξεις. Η σέλα δεν έχει σχεδιαστικά σημεία που χτυπάνε στο μάτι, αλλά είναι ευρύχωρη και άνετη για την κατηγορία με το αφρώδες της να είναι όσο μαλακό και όσο σκληρό πρέπει, ώστε να μη δημιουργεί πίεση κατά τη διάρκεια της οδήγησης. Τα πόδια στην κάθετη θέση τοποθετούνται με φυσικές γωνίες και ξεκούραστα, ενώ στα μπροστινά μαρσπιέ στριμώχνονται ελαφρώς, αν ο οδηγός έχει ύψος άνω του 1,80. Ο συνεπιβάτης έχει κι αυτός στη διάθεσή του άφθονο πλάτος καθώς και μεγάλες χειρολαβές για να τοποθετείται και να κρατιέται όπως τον εξυπηρετεί ανάλογα με το μέγεθός του. Τα πόδια του βέβαια τοποθετούνται ελαφρώς ψηλά. Ο χώρος κάτω από τη σέλα χωράει ένα full-face κράνος, ιδανικά τοποθετημένο ανάποδα, και λίγα έξτρα μικροαντικείμενα, όπως ένα ζευγάρι γάντια ή τα έντυπα του οχήματος). H QJMOTOR το προίκισε στην έκδοση δοκιμής μας με Top Box της εταιρείας SHAD, χωρητικότητας 33 λίτρων, για να μπορεί ο αναβάτης να μεταφέρει και επιπλέον αξεσουάρ και εξοπλισμό (ή το κράνος του συνεπιβάτη). Οι βάσεις των καθρεφτών είναι ελαφρώς κοντές, ώστε να μην εκτείνονται πολύ, οπότε ένας μεγαλόσωμος αναβάτης θα πρέπει να τους σηκώσει σχεδόν κάθετα για να βλέπει σωστά και όχι τους αγκώνες του. Σε κάθε περίπτωση όμως παρέχουν επαρκές και ασφαλές οπτικό πεδίο και δεν τρέμουν όταν ο κινητήρας ανεβάσει στροφές. Και τέλος δεν λησμονούμε το καθιερωμένο μας «ευχαριστώ» στην QJMOTOR που δίνει τη δυνατότητα στα μοντέλα της και για κλείδωμα του τιμονιού στα δεξιά.