Οδηγώντας

Οδηγώντας
2 Φωτογραφίες »

Από τα πράγματα που διαπιστώνεις από τα πρώτα μέτρα είναι ο θόρυβος του κινητήρα: ενώ ξυπνάει αθόρυβα χάρη στη γεννήτρια, είναι πολύ ...ευρέθιστος και με το παραμικρό άνοιγμα του γκαζιού το διπλό στροφόμετρο δείχνει 5.000 σ.α.λ. και άνω, κάτι που επιβεβαιώνεται και από τα αυτιά μας, μιας που δεν επιθυμεί να περάσει «ινκόγκνιτο». Παρόλη την υβριδική του φύση, είναι πολιτισμένος στα χαρτιά και στη συμπεριφορά, αλλά αρέσκεται να δηλώνει το κέφι του με κάθε στροφή του δεξιού γκριπ είτε για να σε πετάξει από στάση στο επόμενο φανάρι είτε για να αποφύγει το εμπόδιο που πετάγεται απροειδοποίητα μπροστά σου. Το ATR 125 χάρη στην ασφάλεια που εμπνέουν το πλαίσιο, οι αναρτήσεις και τα ελαστικά του, σε βάζει πολλές φορές στην πρίζα να διασκεδάσεις (όσο φυσικά σου επιτρέπουν τα 125 κ.εκ. του). Οι λακούβες, τα αυτοκίνητα που πετάγονται μπροστά σου, τα σαμαράκια και τα βουλιαγμένα καπάκια φρεατίων είναι λίγες μόνο από τις αφορμές που σε άλλες περιπτώσεις θα δημιουργούσαν νεύρα ή κούραση, αλλά εδώ φέρνουν την όρεξη για παιχνίδι, προσφέροντας νότες διασκέδασης στην καθημερινή μετακίνηση. Ο πίνακας οργάνων είναι σχεδιαστικά «πολυλογάς», χαρακτηριστικός της QJMOTOR, αλλά προσφέρει άμεση ενημέρωση για τα απαραίτητα και με λίγη προσπάθεια (λόγω απόστασης από τα μάτια του οδηγού) και για τα υπόλοιπα. Πάντα καλοδεχούμενοι π.χ. οι αισθητήρες πίεσης και θερμοκρασίας των ελαστικών, αλλά θα προτιμούσαμε να μην αναβοσβήνει στην οθόνη προειδοποίηση για αυξημένη πίεση, όταν εμείς τα έχουμε φουσκώσει λίγο έξτρα λόγω συνεπιβάτη και γεμάτης μπαγκαζιέρας. ¶λλη μια έκπληξη ήταν οι διελεύσεις από την εθνική οδό με το γκάζι στο στοπ, όπου το ATR 125 αποδείχθηκε και εκεί να μη ...χαμπαριάζει στους πλευρικούς ανέμους και να εμφανίζεται σταθερότατο, με ακόμα και τις μεγάλες παρατεταμένες στροφές τελειώνουν ταχύτατα και με ασφάλεια. Η ψηλή θέση οδήγησης και η σχετικά χαμηλή ζελατίνα δεν βοηθούν στην προστασία από τον άνεμο και μπορεί η χωρητικότητα του κινητήρα του να μην υποστηρίζει τα μεγάλα ταξίδια σε ανοιχτούς δρόμους, αλλά το σύνολο στέκεται ένα επίπεδο πιο πάνω, προσφέροντας ασφάλεια στον αναβάτη, όσο κι αν θέλει να το πιέσει. Με άλλα λόγια, ταξίδι μεγάλο μπορεί να μην πας, αλλά θα το διασκεδάσεις μέσα στην πόλη όσο δεν πάει.

Σελίδα 1QJMOTOR ATR 125 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψη μας
BEST MOTO
BESTMOTO