Ο κινητήρας του QJMOTOR ATR 125 έχει κυβισμό 125 κ.εκ. και αποδίδει 15 ίππους στις 8.750 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 12 Nm στις 8.250 σ.α.λ. και πετυχαίνει τα νούμερα αυτά χάρη στην υδρόψυκτη φύση του και στην υποβοήθησή του από τη γεννήτρια του υβριδικού συστήματος. Η γεννήτρια αντικαθιστά τη μίζα, οπότε η εκκίνηση γίνεται άμεσα και αθόρυβα, είτε ο κινητήρας είναι κρύος είτε απλά έχει απενεργοποιηθεί στο φανάρι από το σύστημα start/stop για τη μείωση των ρύπων και της κατανάλωσης. Λόγω της υποβοήθησης αυτής η απόδοση είναι η μέγιστη για την κατηγορία και η «όρεξη» του κινητήρα μας γέννησε πολλές φορές την υποψία ότι μπορεί και για περισσότερα. Η υποψία μας αυτή επιβεβαιώθηκε και από τις μετρήσεις μας, οι οποίες έδειξαν τα 50 χλμ/ώρα να έρχονται από στάση σε 4,65 δευτερόλεπτα ―νούμερο κορυφαίο για την κατηγορία― και το αντίστοιχο 0-80 να ολοκληρώνεται σε 11,8. Την ίδια στιγμή, η επιτάχυνση εν κινήσει από 40 χλμ/ώρα σε 80 ολοκληρώνεται σε 11,8 δευτερόλεπτα, καθώς η QJMOTOR έχει προικίσει το ATR 125 με αρκετό γκάζι χαμηλά, εκεί ακριβώς όπου το χρειάζεται ο αναβάτης στην καθημερινότητα. Ευχάριστη έκπληξη προκαλεί το γεγονός ότι με συνεπιβάτη οι επιδόσεις πέφτουν μόνο λίγο, σημάδι του ότι η υβριδική τεχνολογία πραγματικά κάνει πολύ καλή δουλειά και δίνει το κάτι παραπάνω εκεί που από μόνος του ο κινητήρας εσωτερικής καύσης θα τα έβρισκε ελαφρώς σκούρα.