Ένα βασικό πλεονέκτημα των GT σε σχέση με τις υπόλοιπες υποκατηγορίες των σκούτερ είναι η άνεση που προσφέρουν σε αναβάτες όλων των αναστημάτων, καθώς ο χώρος για τα πόδια είναι άφθονος και ο καθένας μπορεί να βρει την θέση που τον βολεύει. Το ίδιο συμβαίνει και με το MTX 125, που συνδυάζεται και με το ψηλότερα τοποθετημένο τιμόνι, το οποίο μάλιστα εδράζεται σε καβαλέτα και έτσι προσφέρει μια αίσθηση που είναι πιο κοντά στη μοτοσυκλέτα παρά στο σκούτερ. Η ίδια η σέλα είναι άνετη, τόσο για τον αναβάτη όσο και για τον συνεπιβάτη, ενώ μετρήσαμε 21 λίτρα αποθηκευτικού χώρου από κάτω της, κάτι που σημαίνει ότι μπορεί να φιλοξενήσει ένα κράνος τύπου Jet και μερικά μικροαντικείμενα.
Η πληροφόρηση του αναβάτη γίνεται μέσω μιας μεγάλης TFT οθόνης, η οποία έχει αυτόματη προσαρμογή μέρας / νύχτας, ανάλογα με τις φωτιστικές συνθήκες που επικρατούν και έχει πλήρεις πληροφορίες, όπως και ένδειξη πίεσης και θερμοκρασίας των ελαστικών. Υπάρχει η δυνατότητα συνδεσιμότητας μέσω Bluetooth για τη διαχείριση κλήσεων αλλά και μέσω της εφαρμογής Carbit Ride, όπου μπορεί ο αναβάτης να κάνει χρήση πλοήγησης στην οθόνη του Scooter ή να προβάλει το κινητό του στην οθόνη (mirroring)! Δυστυχώς η συγκεκριμένη εφαρμογή δείχνει να βρίσκεται ακόμα στα πρώτα της βήματα και την συνοδεύουν κάποιες «παιδικές ασθένειες», όπως ας πούμε η όχι και τόσο ιδανική λειτουργία του Navigation, όπου εντοπίζεται απουσία ρυθμίσεων και εναλλακτικών διαδρομών.