Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Το ατσάλινο πλαίσιο του MTX 125 συνεργάζεται με ένα τηλεσκοπικό πιρούνι με διαδρομή 100mm μπροστά και δύο ρυθμιζόμενα ως προς την προφόρτιση αμορτισέρ πίσω, ενώ το φρενάρισμα αναλαμβάνουν ένας δίσκος 240mm μπροστά, με διπίστονη δαγκάνα, και ένας δίσκος 225mm πίσω, με το όλο σύστημα να επιβλέπεται από δικάναλο ABS. Οι μετρήσεις μας έδειξαν ότι το MTX 125 έχει πολύ δυνατά φρένα για την κατηγορία, καθώς χρειάστηκαν 31,5 μέτρα για να ακινητοποιηθεί από τα 80 χλμ./ώρα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Οι ζάντες από κράμα αλουμινίου έχουν διάμετρο 14” και 13”, με τα ελαστικά τους να είναι διαστάσεων 110/80 και 130/70 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.
 

Σελίδα 1QJMOTOR MTX 125 – Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα Κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας - Επιδόσεις
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά

QJMOTOR: SVT 650X Μοναδικός V2 κινητήρας

QJMOTOR: Υπεροχή παντού