Αντικρίζοντας την SRT 700, το πρώτο πράγμα που σου έρχεται στο μυαλό είναι ότι φέρει έντονα στοιχεία Premium μοτοσικλέτας. Το δυναμικό σχήμα του εμπρός φαναριού εκπέμπει μια γοητεία πιο ακριβών μοντέλων. Το On-Off στοιχείο του αντβεντζουρίστικου φτερού που βρίσκεται κάτω από το μπροστινό φανάρι, δίνει μια πνοή από την “X” έκδοση με τους ακτινωτούς τροχούς, βγάζοντας μία αγριάδα που σε προδιαθέτει να λες, «πίσω και σας έφαγα». Η μη ρυθμιζόμενη ζελατίνα συνοδευμένη από πλαϊνά φτερά, συμπληρώνει το μούτρο με τα LED φωτιστικά σώματα χωρίς να αφήνει περιθώρια ατελειών από τα φυσικά στοιχεία. Το γαμψό φτερό οδεύει προς τα πλαϊνά πλαστικά, δένοντας αρμονικά με το ρεζερβουάρ των 19,5 λίτρων και τονίζοντας τα γραφικά του. Με χρώματα το μαύρο ματ, το κόκκινο και με περίτεχνες ασημένιες πινελιές φτιάχνουν έναν καμβά από πίνακα ζωγραφικής. Τα στραβοπατήματα που μπορούν να δημιουργηθούν από τυχαίες πτώσεις είναι κάτι το αναπόφευκτο, για αυτό και ο σθεναρός κινητήρας της QJMOTOR, περιτριγυρίζεται από μεγάλα κάγκελα τα οποία ανήκουν στον στάνταρ εξοπλισμό της. Το μαζεμένο τελικό καζανάκι που φαίνεται σαν μια πρόσθετη λεπτομέρεια πάνω στον καταλύτη, θυμίζει παλιές εποχές, προ Euro5 προδιαγραφών. Θα μπορούσες να την ονομάσεις μια «Μπουμπού» με τετράγωνη σιλουέτα από τη μέση και πίσω, φιλοξενώντας δύο επιβαίνοντες με άνεση. Οι ενσωματωμένες χειρολαβές μαύρου χρώματος γίνονται ένα με τη σχάρα, συνθέτοντας πτυχές τουριστικών διαθέσεων, όπου με την τοποθέτηση ενός Top Case, είμαστε έτοιμοι για ταξιδιωτικές αναζητήσεις. Καταλήγοντας στο πίσω μέρος της μοτοσικλέτας διακρίνουμε ένα LED φανάρι σαν το «Ιγκουάνα» που είναι έτοιμο να κατασπαράξει ένα διερχόμενο έντομο… Τα λασπόνερα θα μείνουν μακριά από το μπουφάν μας και από το πίσω αμορτισέρ, καθώς διαθέτει ένα φτερό τοποθετημένο πάνω στην αρχή του ψαλιδιού και ένα στο τέλος.