Ο δικύλινδρος εν σειρά, υγρόψυκτος, 8-βάλβιδος κινητήρας των 698κ.εκ με τις τετράγωνες διαστάσεις, προσφέρει υψηλά αποθέματα ισχύος ακόμη και στις υψηλές στροφές, καθώςη λειτουργία του ψεκασμού της Bosch λειτουργεί άψογα σε όλο το φάσμα των στροφών της. Η ελαστικότητα του κινητήρα της SRT 700 είναι εμφανή, τραβώντας από τα χαμηλά, ενώ αποδίδει 73,5 ίππους στις 8.000σ.α.λ και με ροπή 67Nm στις 6.000 στροφές ανά λεπτό. Υπάρχει και έκδοση περιορισμένης ισχύος για κατόχους διπλωμάτων Α2, η οποία ανέρχεται στους 47,6 ίππους στις 6.750σ.α.λ.. Μαλακή αίσθηση μας δίνει το 6-τάχυτο κιβώτιο στη μανέτα, με μόνο ψεγάδι, ότι έχει μεγάλη διαδρομή στις αλλαγές ο λεβιές ταχυτήτων. Η απουσία του συστήματος αντιολίσθησης του πίσω τροχού TCS και του Quickshifter για γρήγορες αλλαγές χωρίς την χρήση του συμπλέκτη, δεν θα μας λείψουν, μιας και κινείται υποδειγματικά και χωρίς αυτά. Μόνο τα απολύτως απαραίτητα θα βρούμε στον εξοπλισμό ασφαλείας της SRT 700, με το δικάναλο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των τροχών ABS που είναι της Bosch, χωρίς όμως να μπορεί να απενεργοποιηθεί αλλά ούτε να ρυθμιστεί σε επίπεδα, που δεν το χρειάζεται κιόλας, μιας και λειτουργεί χωρίς «ευαισθησίες». Στις καθημερινές μετακινήσεις μας δεν θα δούμε τη μεικτή κατανάλωση να περνάει τα 6λτ/100 χιλιόμετρα, ενώ σε κατάσταση ταξιδιού θα κυμανθεί στα 5λτ/100 χιλιόμετρα. Ο ήχος της εξάτμισης μας παραπέμπει σε ακούσματα των Aerosmith, όταν οι κιθάρες έρχονται σε υψηλές νότες αλά Feedback διαθέσεων, με διάταξη εξαγωγής σωλήνων 2-1-1.