Κινητήρας

Κινητήρας
2 Φωτογραφίες »

Τα τελευταία χρόνια παρατηρούμε μια έντονη στροφή προς τους δικύλινδρους σε σειρά κινητήρες, ιδιαίτερα στα μεσαία κυβικά. Το SVT 650X όμως πάει κόντρα στο ρεύμα και εφοδιάζεται με έναν V2 με περιεχόμενη γωνία 90 μοιρών και διαστήματα ανάφλεξης στις 270˚, μια διάταξη που έχει αγαπηθεί ιδιαίτερα από το Ελληνικό κοινό. Από 645 κυβικά αποδίδει 76,2 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. και 6,6 χλγμ. ροπής στις 8.000 σ.α.λ., είναι δηλαδή ο ισχυρότερος V2 σε αυτά τα κυβικά.


 
Επιδόσεις
0 - 50 (δευτερόλεπτα) 1,9
0 - 100 (δευτερόλεπτα) 5,15
60 - 120 με 4η σχέση (δευτερόλεπτα) 5,87
100 - 0 (μέτρα) 42,34
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 6,5

&&&& Σε ένα μοντέλο με τέτοιο τεχνολογικό υπόβαθρο, θα θέλαμε να υπήρχε traction control, όμως είναι κάτι που εύκολα παραβλέπεις χάρη στη γραμμική απόκριση του καλορυθμισμένου ηλεκτρονικού ψεκασμού. Κατά τη διάρκεια της δοκιμής η μέση κατανάλωση σε μεικτές συνθήκες κυμάνθηκε στα 6,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, νούμερο απόλυτα φυσιολογικό για τα δεδομένα της κατηγορίας και της ιπποδύναμης, ενώ σε ταξίδι με ταχύτητες κοντά στα 130 χλμ. / ώρα μπορεί να πέσει στα 6 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Με χωρητικότητα ρεζερβουάρ που αγγίζει τα 20 λίτρα, το SVT μπορεί να κάνει πάνω από 300 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα.
 

Σελίδα 1QJMOTOR SVT 650X - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά