Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο συνεργάζεται με ανεστραμμένο 43άρι πιρούνι που ρυθμίζεται ως προς την απόσβεση επαναφοράς και την προφόρτιση ελατηρίου, με τα 145 χιλιοστά διαδρομής να δείχνουν τις εκτός δρόμου προθέσεις του μοντέλου. Ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου είναι και το αμορτισέρ. Καμία έκπτωση δεν έχει γίνει στον τομέα των φρένων καθώς έχουμε δυο δίσκους 320 χιλ. εμπρός με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες της Brembo, ενώ της ίδιας εταιρείας είναι και η μονοπίστονη πίσω που «δαγκώνει» δίσκο 260 χιλιοστών. Για την ασφάλεια του αναβάτη σε απότομο φρενάρισμα φροντίζει το δικάναλο ABS της Bosch με τη μονάδα 9.1ΜΒ. Οι τροχοί των 19 και 17 ιντσών φορούν ελαστικά Maxxis MaxxVenture διαστάσεων 110/80-19 και 150/70-17 εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Το βάρος του ανακοινώνεται στα 234 κιλά με γεμάτο το ρεζερβουάρ, νούμερο που το τοποθετεί στο άνω άκρο της κατηγορίας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 

Σελίδα 1QJMOTOR SVT 650X - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά