Η ψηλή και στενή σιλουέτα του SVT 650X σε προκαλεί να ανέβεις στη σέλα του και με τόσο ιδιαίτερη εμφάνιση, επώνυμα περιφερειακά και πρωτότυπη διάταξη κινητήρα, δεν μας κάνει εντύπωση που είναι μια από τις πιο πολυσυζητημένες μοτοσυκλέτες των τελευταίων μηνών. Πατώντας το κουμπί της μίζας, ο V2 ξυπνάει και λειτουργεί τρωτά χωρίς κραδασμούς, με soundtrack τον μπάσο ήχο της εξάτμισης. Κουμπώνεις την πρώτη ταχύτητα στο θετικό κιβώτιο και αφήνοντας τον μαλακό συμπλέκτη, η μοτοσυκλέτα ξεκινάει με τα παραπανίσια κιλά της να εξαφανίζονται ως δια μαγείας. Το φαρδύ τιμόνι προσφέρει πολύ καλό μοχλό για να ελίσσεσαι σβέλτα μέσα στην κίνηση, ενώ είναι ψηλά τοποθετημένο και περνά με άνεση πάνω από τους περισσότερους καθρέπτες αυτοκινήτων, οπότε σπάνια θα εγκλωβιστείς στην πυκνή κίνηση. Σε αυτές τις συνθήκες το σωστό ζύγισμα και η άμεση απόκριση του ψεκασμού, σε βγάζουν ασπροπρόσωπο επιτρέποντάς σου να ελέγχεις με ακρίβεια την ταχύτητα σου κατά τους ελιγμούς.
Με κάθε άνοιγμα του γκαζιού ο πρόθυμος κινητήρας επιταχύνει αβίαστα τη μοτοσυκλέτα χωρίς να εμφανίζονται κενά η σκαλοπάτια στην απόδοσή του. Ταυτόχρονα, είναι ελαστικός και σου επιτρέπει να κινείσαι με μια ταχύτητα πάνω, έχοντας πάντα αποθέματα δύναμης όταν χρειαστεί να προσπεράσεις. Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας τα πρώτα 100 χλμ. / ώρα από στάση έρχονται σε 5,15 δευτερόλεπτα ενώ το 60 - 120 με 4η ολοκληρώνεται σε 5,87 δευτερόλεπτα. Οι αναρτήσεις απορροφούν αποτελεσματικά τις περισσότερες κακοτεχνίες του δρόμου χωρίς να μεταφέρουν κραδασμούς στο σώμα του αναβάτη, συμβάλλοντας έτσι στην άνεση.
Όταν αποφασίσεις να βγεις εκτός αστικών συνόρων θα διαπιστώσεις ότι σε ταχύτητες αυτοκινητόδρομου η ζελατίνα, παρά τις μαζεμένες διαστάσεις, της προσφέρει ικανοποιητική κάλυψη από τον αέρα στην επάνω θέση, ενώ οι χούφτες σε συνδυασμό με τα θερμαινόμενα γκριπ προστατεύουν αποτελεσματικά τα χέρια σου από το κρύο. Στο επαρχιακό στροφιλίκι, το SVT 650X αλλά ζει γρήγορα κατεύθυνση με μικρή πίεση στο τιμόνι και μένει πιστό στην τροχιά που έχεις επιλέξει προσφέροντας μεγάλα περιθώρια κλίσης. Αν διψάς για εκτός δρόμου οδήγηση, τα συγκεκριμένα ελαστικά της Maxxis θέτουν τα όρια καθώς προτείνονται για χρήση 80% σε άσφαλτο και 20% σε χώμα, οπότε δεν θα επιτρέψουν κάτι περισσότερο από μια διάσχιση βατού σχετικά χωματόδρομου. Ιδανικά, θα θέλαμε τουλάχιστον η έκδοση «Χ» να είχε πιο μεικτής χρήσης ελαστικά, που θα κολάκευαν ακόμα περισσότερο την εμφάνιση και θα βελτίωναν τις εκτός δρόμου δυνατότητες μιας μοτοσυκλέτας που με αλουμινένια ποδιά, 210 χιλ. απόστασης από το έδαφος και μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων έχει την απαραίτητη προίκα για πάει πιο μακριά. Κλείνοντας, αξίζει να αναφέρουμε ότι τα φρένα έχουν την απαραίτητη προοδευτικότητα που ζητάς από ένα all-rounder με τις δαγκάνες της Brembo να δείχνουν τη δύναμή τους σε φρενάρισμα πανικού ακινητοποιώντας τη μοτοσυκλέτα σε 42,34 μέτρα από τα 100 χλμ. / ώρα με το ABS να επεμβαίνει διακριτικά μόνο όταν είναι απολύτως απαραίτητο.