Τεχνικά χαρακτηριστικά

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Κινητήρας  
Τύπος  4Τ, 2K, Y/Ψ
Κυβισμός (κ.εκ.)  645
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 81 X 62.6
Συμπίεση (:1) 11,8
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)  76,2 / 9.000
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)  6,6 / 8.000
Τροφοδοσία  Ηλ.Ψεκασμός
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)  20
Κατανάλωση (Μέση  λτ./100χλμ.) 6,5
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα   
Τύπος  Ατσάλινο σωληνωτό
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις  Ανεστραμμένο πιρούνι 43χιλ. / ΠΕ, ΑΕ
Διαδρομή (χλστ.)  145
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις  Μονό αμορτισέρ, ΠΕ
Διαδρομή (χλστ.)  Δ.Α.
Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ/320, 4Ε, ABS
Φρένα Π (χλστ.) Δ/260, 1Ε, ABS
Τροχοί - Ελαστικά   
Ελαστικό Ε 110/80-19
Ελαστικό Π 150/70-17
Διαστάσεις / Βάρος   
Μήκος (χλστ.) 2.270
Πλάτος (χλστ.) 950
Μεταξόνιο (χλστ.) 1.505
΄Ύψος σέλας (χλστ.) 850
Βάρος (κιλά)  234
Εξοπλισμός   
ABS / Ρυθμ. Ν / Ο
Τraction Control / Ρυθμ.  Ο
Στροφόμετρο Ν
Immobilizer  Ν
Yπολογιστής ταξιδιού  Ο
Μερικός χιλιομετρητής  Ν
Ένδειξη βενζίνης  Ν
Δείκτης θερμοκρασίας  Ν
Θερμοκρασία περιβάλλοντος  Ο
Ζελατίνα / Ρυθμ.  Ν / Ν
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ Ν / Ν
Πλάγιο σταντ  Ν
Κεντρικό σταντ  Ο
Χειρολαβές / Σχάρα  Ν / Ν
Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π  Ν / Ν

Σελίδα 1QJMOTOR SVT 650X - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά