Μετά την παρουσίαση των εκδόσεων SP και SP2 στην Intermot, η Honda παρουσίασε στο Μιλάνο την «βασική» έκδοση της superbike της, CBR1000RR Fireblade. Το μοντέλο είναι όμοιο εμφανισιακά με τις δύο κορυφαίες εκδόσεις που είδαμε στην Κολωνία και, σύμφωνα με την Honda, η σχέση κιλών ανά ίππο έχει βελτιωθεί κατά 14% σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο.
Η μοτοσυκλέτα θα είναι εξοπλισμένη με έναν αισθητήρα κίνησης μοτοσυκλέτας IMU 5 αξόνων, που θα συνεργάζεται με το σύστημα HSTC, το οποίο ουσιαστικά αποτελεί το traction control της Honda για το μοντέλο και θα αναπροσαρμόζει σε πραγματικό χρόνο, την λειτουργία του κινητήρα. Η μοτοσυκλέτα πλέον φέρει ηλεκτρονικό γκάζι, ABS που συνδέεται με τον αισθητήρα IMU και σύστημα Rear Lift Control.
O κινητήρας της μοτοσυκλέτα θα έχει απόδοση 191 ίππων και 11,5 kgm ροπής, μια αύξηση της τάξης των 11 ίππων σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Οι αναρτήσεις του μοντέλου προέρχονται από την Showa και φέρουν τις τεχνολογίες BPF και BFR για το πιρούνι και το αμορτισέρ αντίστοιχα. Οι τροχοί είναι ανασχεδιασμένοι, ενώ το πλαίσιο, το υποπλαίσιο και το ψαλίδι είναι σχεδιασμένα για ακόμη μεγαλύτερη ακαμψία.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
---|---|
Κινητήρας |
4T, 2K, Y/Ψ, 8B |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
745 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
77X80 |
Συμπίεση (:1) |
10.7 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
54.8/6.250 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
6.9/4.750 |
Τροφοδοσία |
Ηλ. Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
13.1 |
Βάρος, πλήρες (kg) |
238 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο τύπου Diamond |
Αναρτήσεις Ε |
USD πιρούνι 41mm |
Διαδρομή (χλστ.) |
153.5 |
Αναρτήσεις Π |
Μονό αμορτισέρ, ΠΕ |
Διαδρομή |
150 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
2Δ/310, 4-πίστονες ακτινικές, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ/, ABS |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
120/70-17 |
Ελαστικό Π |
160/60-15 |
Μπορούν τα ηλεκτρικά σκούτερ να γίνουν τα βασικά οχήματα πόλης;
Παπιά 125 κυβικών έως 2.500 ευρώ
Η επίδραση των βελτιώσεων στην αξία της μοτοσυκλέτας
Gemini Gemma 125: Με τιμή κάτω από 2000 ευρώ
Progrip χειρολαβές 791 Cross 22/25 115mm
Progrip χειρολαβές 722 (αφρώδες υλικό) Street μαύρες 22/25 125mm
HYPER-X Powersport Batteries - SLA Series
Παράνομα συνεργεία: Αναγκαία ή μάστιγα;
«Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται;
Test Yamaha XMAX Tech Max 125 2023
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr