Η δερμάτινη σέλα προσφέρει άνεση ακόμα κι αν τα χιλιόμετρα που πρέπει να κάνεις σε μια μέρα είναι πολλά.

Η δερμάτινη σέλα προσφέρει άνεση ακόμα κι αν τα χιλιόμετρα που πρέπει να κάνεις σε μια μέρα είναι πολλά.

Κάτω από τη σέλα δεν υπάρχει αποθηκευτικό χώρος, αλλά το ρεζερβουάρ του GP300S.

Κάτω από τη σέλα δεν υπάρχει αποθηκευτικό χώρος, αλλά το ρεζερβουάρ του GP300S.

Το πάτωμα είναι επίπεδο και σου επιτρέπει να μεταφέρεις πράγματα.

Το πάτωμα είναι επίπεδο και σου επιτρέπει να μεταφέρεις πράγματα.

Το ντουλαπάκι στην ποδιά κλειδώνει με το κλειδί του scooter.

Το ντουλαπάκι στην ποδιά κλειδώνει με το κλειδί του scooter.

Κάπως ανορθόδοξη η επιλογή τοποθέτησης του κουμπιού εναλλαγής μεταξύ ολικού και μερικού χιλιομετρητή μέσα στο ντουλαπάκι.

Κάπως ανορθόδοξη η επιλογή τοποθέτησης του κουμπιού εναλλαγής μεταξύ ολικού και μερικού χιλιομετρητή μέσα στο ντουλαπάκι.

Όμορφη και πρακτική η σχάρα.

Όμορφη και πρακτική η σχάρα.

Το μικρό ψηφιακό όργανο παρέχει όλες τις απαραίτητες ενδείξεις και έχει όμορφο φωτισμό.

Το μικρό ψηφιακό όργανο παρέχει όλες τις απαραίτητες ενδείξεις και έχει όμορφο φωτισμό.

  • Η δερμάτινη σέλα προσφέρει άνεση ακόμα κι αν τα χιλιόμετρα που πρέπει να κάνεις σε μια μέρα είναι πολλά.
  • Κάτω από τη σέλα δεν υπάρχει αποθηκευτικό χώρος, αλλά το ρεζερβουάρ του GP300S.
  • Το πάτωμα είναι επίπεδο και σου επιτρέπει να μεταφέρεις πράγματα.
  • Το ντουλαπάκι στην ποδιά κλειδώνει με το κλειδί του scooter.
  • Κάπως ανορθόδοξη η επιλογή τοποθέτησης του κουμπιού εναλλαγής μεταξύ ολικού και μερικού χιλιομετρητή μέσα στο ντουλαπάκι.
  • Όμορφη και πρακτική η σχάρα.
  • Το μικρό ψηφιακό όργανο παρέχει όλες τις απαραίτητες ενδείξεις και έχει όμορφο φωτισμό.

Ανεση – Εργονομία

Η δερμάτινη σέλα του GP300S αποτελείται από δυο ξεχωριστά κομμάτια για αναβάτη και συνεπιβάτη και μπορεί το αφρώδες υλικό της να είναι προς το σκληρό, στην πράξη όμως αποδείχτηκε ιδιαίτερα άνετη ακόμα και μετά από 160 χιλιόμετρα σε μια ημέρα. Η θέση οδήγησης τοποθετεί τον αναβάτη πάνω και όχι μέσα στο scooter, κάτι που βλέπουμε συχνά να συμβαίνει σε scooter και τα πόδια ανοίγουν αρκετά όταν σταματάς και πατάς κάτω. Τα πόδια έχουν αρκετό χώρο, οπότε ακόμα και αναβάτες αναστήματος άνω του 1.80 δεν θα αισθανθούν στριμωγμένοι. Εξίσου άνετα είναι τα πράγματα και για τον συνεπιβάτη, με τα αναδιπλούμενα μαρσπιέ να βρίσκονται στο σωστό ύψος, ενώ η σχάρα αναλαμβάνει και ρόλο χειρολαβών.

To GP300S δεν διαθέτει αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα, όπως συνηθίζεται στα scooter, καθώς εκεί υπάρχει το ρεζερβουάρ. Χώρος για μικροαντικείμενα υπάρχει στο ντουλαπάκι της ποδιάς, το οποίο κλειδώνει με το κλειδί του scooter και διαθέτει θύρα φόρτισης συσκευών. Έξτρα χώρο φόρτωσης προσφέρει το μεγάλο επίπεδο πάτωμα και η ρετρό σχάρα στο πίσω μέρος, ενώ μπορείς να κρεμάσεις και κάποια τσάντα στον γάντζο της ποδιάς.

Για την πληροφόρηση του αναβάτη φροντίζει μια ψηφιακή οθόνη, που μπορεί να είναι μικρή σε μέγεθος, αλλά ο όγκος των πληροφοριών που προβάλει είναι αντιστρόφως ανάλογος του μεγέθους της. Πιο συγκεκριμένα διαθέτει στροφόμετρο, ταχύμετρο, δείκτη βενζίνης, στάθμη καυσίμου, ολικό και μερικό χιλιομετρητή με την εναλλαγή μεταξύ των δυο τελευταίων να γίνεται από ένα κόκκινο κουμπί κρυμμένο μέσα μέσα στο ντουλαπάκι. Οι ποιοτικοί διακόπτες έχουν την παραδοσιακή διάταξη με το scooter να διαθέτει σινιάλο και αλάρμ, ενώ τον εξοπλισμό ολοκληρώνουν το πλαϊνό και το κεντρικό σταντ.

 


Κάτω από τη σέλα δεν υπάρχει αποθηκευτικό χώρος, αλλά το ρεζερβουάρ του GP300S.

Κάτω από τη σέλα δεν υπάρχει αποθηκευτικό χώρος, αλλά το ρεζερβουάρ του GP300S.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »