H αποστολή του Royal Alloy είναι η καθημερινή χρήση και έτσι, σε συνδυασμό με την ταυτότητα του, τα εργονομικά χαρακτηριστικά του είναι τα ανάλογα. Το μικρό πλάτος του GP200 και το ανάλογα στενό τιμόνι του, συνδυάζονται με την τοποθέτηση της σέλας και της ποδιάς δημιουργώντας μια θέση οδήγησης «πάνω στο scooter». Ο αναβάτης κάθεται με το τιμόνι στο ύψος της μέσης του, ενώ τα πόδια του έχουν επαρκή χώρο στην ποδιά για τις ανάγκες της καθημερινής οδήγησης. Η σέλα έχει γέμισμα που κυμαίνεται προς το σκληρό, όμως το ορθά μελετημένο σχήμα της και το μεγάλο μέγεθος της προσφέρουν επαρκέστατη άνεση για τις εντός πόλης μετακινήσεις. Ο συνεπιβάτης θα αισθανθεί ανάλογα επίπεδα άνεσης, ενώ τα μαρσπιέ του είναι σωστά τοποθετημένα για μια ξεκούραστη βόλτα πάνω στο Royal Alloy. Αξίζει να σημειώσουμε ότι οι αναβάτες άνω του 1.80 στο ύψος θα δουν ότι το τιμόνι βρίσκει στα γόνατα τους στο «τέρμα κόψιμο», όμως οι περισσότεροι δεν θα έχουν πρόβλημα σε καμία περίπτωση.
H ποδιά φυσικά χρησιμεύει και για την μεταφορά αντικειμένων, σε συνδυασμό με τον γάντζο της ποδιάς και συνδυάζεται με το αρκετά ευρύχωρο ντουλαπάκι. Το τελευταίο, κλειδώνει με το κλειδί (δεν μπορείς να το ανοίξεις εν κινήσει) και στο εσωτερικό του φέρει θύρα USB για τις ηλεκτρονικές συσκευές σας. Όπως και στην περίπτωση του GP125, κάτω από την σέλα του GP200 δεν θα βρείτε αποθηκευτικό χώρο, αλλά το ρεζερβουάρ καυσίμου. Πρόκειται για μια «θυσία» στο βωμό του αυθεντικού στυλ και όσοι αναζητούν το ρετρό, θα τη συγχωρήσουν. Μπροστά του, ο αναβάτης βλέπει τις απαραίτητες ενδείξεις, σε μια LCD οθόνη που φωτίζεται σε πορτοκαλί και ενσωματώνεται άψογα στο στυλ του μοντέλου, μέσα σε ένα λευκό πλαίσιο. Το κουμπί για την εναλλαγή του ολικού με τον μερικό χιλιομετρητή είναι και πάλι μέσα στο ντουλαπάκι. Τέλος, οι ποιοτικοί διακόπτες του GP200 ακολουθούν την πεπατημένη όσον αφορά την τοποθέτηση τους.
Η δερμάτινη, ραμμένη στο χέρι σέλα αποπνέει πολυτέλεια και είναι αρκετά άνετη. Από κάτω της, υπάρχει το ρεζερβουάρ καυσίμου.