Οι δύο υστερούντες βραχίονες και τα ρυθμιζόμενα (!) εμπρός αμορτισέρ είναι μοναδικά για την κατηγορία του GP200S. Τα φρένα λειτουργούν εξαιρετικά.

    Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα

    Κάτω από το περίτεχνο μεταλλικό κοστούμι του GP200S, κρύβεται το πλαίσιο μονής ραχοκοκαλιάς από ατσάλι  του μοντέλου, μια συμβατική και απόλυτα λειτουργική λύση που προσφέρει δοκιμασμένα αποτελέσματα στην οδηγική συμπεριφορά. Η πιο προχωρημένη τεχνική λύση στο μοντέλο είναι φυσικά η εμπρός ανάρτηση. Το GP200i φέρει διπλό υστερούντα βραχίονα με δύο, ρυθμιζόμενα στην προφόρτιση αμορτισέρ, κάτι που δεν συναντάς σε άλλο scooter αυτή την στιγμή. Η επιλογή αυτής της λύσης στοχεύει στην αύξηση της ποιότητας κύλισης αλλά και της στιβαρότητας κατά το φρενάρισμα. Πίσω, χρησιμοποιούνται δύο αμορτισέρ τα οποία επίσης ρυθμίζονται, καθιστώντας έτσι την GP200S μια επιλογή και για κάποιον πιο απαιτητικό αναβάτη. Στα φρένα, χρησιμοποιούνται δύο δίσκοι εμπρός και πίσω, ενώ στην περίπτωση του GP200S υπάρχει και δικάναλο ABS της Bosch. Τα σωληνάκια υψηλής πίεσης δηλώνουν το «παρών» σε ένα σύστημα που αποδίδει θαυμάσια, ακινητοποιώντας το scooter σε 38,8 μέτρα από τα 80 χιλιόμετρα την ώρα. 

    Kοινοποίησε το »
    Σχολιάσε το στο facebook »

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    Kοινοποίησε το »
    Σχολιάσε το στο facebook »