Ο νέος υδρόψυκτος κινητήρας , ο οποίος είναι μονοκύλινδρος και αποδίδει 40 ίππους εξελίσσεται για να μπει στο νέο on off και στο scrambler της Royal Enfield.
Υδρόψυκτο με 40 άλογα
Ο κινητήρας που έχει στα σκαριά η Royal Enfield θα δώσει πνοή σε 2 μοτοσυκλέτες, ένα on off και ένα scrambler. Με 450 κ.εκ., μονοκύλινδρο, υδρόψυκτο και με απόδοση που φτάνει τους 40 ίππους, θα είναι κατά 16 άλογα πιο δυνατό από τον προκάτοχο του.
To on off, θα έχει 21 ίντσες τροχό μπροστά και 17 πίσω. Όπως βλέπουμε στις φωτογραφίες έχει τοποθετηθεί ανεστραμμένο πιρούνι μπροστά με αρκετά μεγάλη διαδρομή και πίσω ψαλίδι σε στυλ «μπανάνα». Το σύστημα της εξάτμισης έχει σχεδιαστεί με γνώμονα τον ωραίο ήχο, παρά τους περιορισμούς που θέτουν οι προδιαγραφές ρύπων, ενώ το μεγάλο ρεζερβουάρ υπόσχεται μεγάλη αυτονομία. Τα προστατευτικά κάγκελα ενισχύουν τον εκτός δρόμου χαρακτήρα του και δίνουν πόντους στην εμφάνιση.
Royal Enfield Scram 450 ο μικρός αδερφός
Με βάση το Himalayan, θα βγει και η scrambler έκδοση με τον ίδιο κινητήρα φυσικά και θα αντικαταστήσει τον προκάτοχο του, που ήταν στην αγορά μέχρι το 2022. Νέα σχεδίαση, πλαίσιο, τηλεσκοπικό πιρούνι και μία δισκόπλακα ανά τροχό θα είναι αρκετά για τις ανάγκες του νέου μοντέλου. Το σύνολο θα πλαισιώνουν 17 ιντσών τροχοί με «τρακτερωτά» λάστιχα για να ταιριάζουν με το ύφος της μοτοσυκλέτας.
Υδρόψυκτος κινητήρας 450 κ.εκ. με 40 άλογα
Έκδοση on off και scrambler
Himalayan με 21 και 17 ίντσες τροχούς
Scram με τηλεσκοπικό πιρούνι
2 εκδόσεις για όλα τα γούστα. Ποιο θα διαλέγατε;