Το Zontes M310 είναι εντυπωσιακό στην όψη και ξεφεύγει σχεδιαστικά από οτιδήποτε άλλο κυκλοφορεί στην αγορά. Μπορεί να ακολουθεί τη GT φιλοσοφία, αλλά η εμφάνισή του είναι πέρα για πέρα σπορ με δυναμικές γωνίες και αιχμηρά πλαστικά σε όλο το μήκος του scooter. Η σέλα και το καπάκι της τάπας βενζίνης ανοίγουν από κουμπί στο τιμόνι, ενώ η ζελατίνα ρυθμίζεται ως προς το ύψος της ηλεκτρονικά. Το κλειδί είναι φυσικά ασύρματο και μικρών διαστάσεων, ενώ ένα στοιχείο που συναντάμε σε premium κατασκευές είναι οι αισθητήρες πίεσης και θερμοκρασίας ελαστικών. Ο πλούσιος εξοπλισμός περιλαμβάνει ακόμα φωτιζόμενους διακόπτες, ρυθμιζόμενες μανέτες και αναμονή για βάση στήριξης κινητού. Κάτω από τη σέλα υπάρχει αποθηκευτικός χώρος, ενώ έξτρα μικροαντικείμενα μπορούν να μπουν στα δυο ντουλαπάκια στην ποδιά με το ένα να διαθέτει διπλή θύρα USB. Την πληροφόρηση του αναβάτη αναλαμβάνει μια έγχρωμη TFT οθόνη με αυτόματη ή χειροκίνητη προσαρμογή φωτεινότητας και τέσσερις τρόπους απεικόνισης των ενδείξεων. Το πιο βαρύ όπλο του Μ310 είναι χωρίς αμφιβολία ο κινητήρας του. Πρόκειται για ένα υδρόψυκτο, τετραβάλβιδο σύνολο 309 κυβικών που αποδίδει 33,3 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και 3,2 kgm ροπής στις 5.500 σ.α.λ. Αυτό σημαίνει ότι είναι το ισχυρότερο scooter 300 κυβικών που κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή στους δρόμους. Η τροφοδοσία του γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό της Bosch και υπάρχουν δυο mode, Eco και Sport. Η ακρίβεια της μετάδοσης σου επιτρέπει να έχεις τον απόλυτο έλεγχο με το γκάζι, χωρίς απότομα ξεσπάσματα και να μπορείς να κινείσαι πανεύκολα με πολύ μικρές ταχύτητες όπου χρειαστεί. Το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού σε βοηθά να απεγκλωβιστείς από την πυκνή κίνηση και κάνει απλή υπόθεση το παρκάρισμα, την αναστροφή και τους ελιγμούς. Η επιτάχυνση είναι ομαλή μέχρι τα 40 χιλιόμετρα, ενώ από εκεί και πάνω γίνεται καταιγιστική. Ακόμα και αν κινείσαι με 100, ο κινητήρας έχει μπόλικα αποθέματα δύναμης ικανά να κάνουν το ταχύμετρο να δείξει τελική ακόμα και 165 χιλιόμετρα. Την πέδηση του scooter αναλαμβάνει ένας δίσκος 265 χιλιοστών σε κάθε τροχό με δαγκάνα δυο εμβόλων εμπρός και ενός πίσω, ενώ υπάρχει και δικάναλο ABS. Το εμπρός φρένο είναι πιο προοδευτικό ενώ το πίσω είναι πιο άμεσο και με ισχυρότερο αρχικό δάγκωμα. Η μονάδα ABS 9.1M της Bosch έχει αποδείξει την αξία της και η ασφάλεια που προσφέρει είναι αδιαμφισβήτητη.