Το Tricity 155 μπορεί να σε βάλει ομαλά στον κόσμο της μοτοσυκλέτας και μαζί του να αποκτήσεις τις πρώτες δίτροχες - τρίτροχες εμπειρίες σου. Η όψη του αποπνέει έντονο δυναμισμό, καθώς ακόμα κι όταν είναι σταματημένο, μοιάζει σαν να κινείται. Η σέλα είναι άνετη και δεν θα κουράσει ακόμα και σε μακρινές βόλτες εκτός των τειχών της πόλης. Ο αποθηκευτικός χώρος 20 λίτρων χωράει άνετα ένα full face κράνος και διάφορα μικροαντικείμενα.
Ο κινητήρας είναι νέος, 155 κυβικά μονοκύλινδρος, υδρόψυκτος, με 4βάλβιδη κεφαλή, απόδοσης 14,9 ίππων στις 8.000σ.α.λ. και 1,46 χιλιογραμμομέτρων ροπής στις 6.000σ.α.λ. Η μέση κατανάλωση σε μεικτό κύκλο, δεν ξεπερνάει τα 2,7 λ/100χλμ. Οι δύο τροχοί μπροστά καταπίνουν με ευκολία λακκούβες, σαμαράκια και ό,τι άλλη έκπληξη επιφυλάσσει ο δρόμος, χωρίς να επηρεάζεται στο ελάχιστο η ισορροπία της μοτοσυκλέτας. Το τιμόνι έχει ελαφριά αίσθηση και δεν επιβαρύνεται από το βάρος του εμπρός συστήματος ανάρτησης. Είναι τόσο καλά σχεδιασμένο, που δύσκολα θα καταλάβει κάποιος ότι έχει δύο τροχούς μπροστά του.
Της κοπέλας μου που είναι 60 κιλά άνθρωπος καίει σε καθημερινή χρήση από 1,9 μέχρι 2,1 . Από τα λίγα σκούτερ που ξέρω με τέτοια οικονομία και δύναμη ( έχω citycom abs 300 και στα πρώτα 25-30 μέτρα από εκκίνηση πάμε δίπλα δίπλα )
Της κοπέλας μου που είναι 60 κιλά άνθρωπος καίει σε καθημερινή χρήση από 1,9 μέχρι 2,1 . Από τα λίγα σκούτερ που ξέρω με τέτοια οικονομία και δύναμη ( έχω citycom abs 300 και στα πρώτα 25-30 μέτρα από εκκίνηση πάμε δίπλα δίπλα )