Οι όμορφες γραμμές συνδυάζονται με LED φώτα εμπρός και πίσω, ενώ τα φλας είναι ενσωματωμένα στο φέρινγκ για μια “λεία” και μοντέρνα εμφάνιση. Η σέλα του, εκ πρώτης όψεως δείχνει λεπτή, αλλά είναι άνετη και φιλόξενη τόσο για τον αναβάτη, όσο και για τον συνεπιβάτη. Κάτω από τη σέλα, χωράει ένα full face κράνος και το Top Box των 35 λίτρων, που ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό, εκτοξεύει την πρακτικότητα. Επίσης, διαθέτει ντουλαπάκι για μικροαντικείμενα με παροχή ρεύματος 12V.
Ο σύγχρονος κινητήρας των 153 κυβικών εκατοστών, αποδίδει 14,79 ίππους στις 8.250 σ.α.λ. και 1,42 κιλά ροπής στις 6.500σ.α.λ. Η μέση κατανάλωση κάνοντας χρήση του συστήματος Idle Stop που διαθέτει, δεν ξεπέρασε τα 2,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των 7,5 λίτρων, γίνει μεγάλη αυτονομία. Το μικρό βάρος και το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού κάνουν τις μανούβρες παιχνιδάκι και πολύ δύσκολα θα ακινητοποιηθεί ανάμεσα στα μποτιλιαρισμένα αυτοκίνητα.
Της κοπέλας μου που είναι 60 κιλά άνθρωπος καίει σε καθημερινή χρήση από 1,9 μέχρι 2,1 . Από τα λίγα σκούτερ που ξέρω με τέτοια οικονομία και δύναμη ( έχω citycom abs 300 και στα πρώτα 25-30 μέτρα από εκκίνηση πάμε δίπλα δίπλα )
Της κοπέλας μου που είναι 60 κιλά άνθρωπος καίει σε καθημερινή χρήση από 1,9 μέχρι 2,1 . Από τα λίγα σκούτερ που ξέρω με τέτοια οικονομία και δύναμη ( έχω citycom abs 300 και στα πρώτα 25-30 μέτρα από εκκίνηση πάμε δίπλα δίπλα )