Το νέο Suzuki GSX-S950

Το νέο Suzuki GSX-S950

Το νέο Suzuki GSX-S950

Το νέο Suzuki GSX-S950

Το νέο Suzuki GSX-S950

Το νέο Suzuki GSX-S950

Έρχεται στην Ελλάδα το Suzuki GSX-S950

Με το μοτέρ του K5, αλλά και πιο μοντέρνο από ποτέ! Η νέα πρόταση της Suzuki στην κατηγορία των μεγάλων naked ακούει στο όνομα GSX-S 950 και παρουσιάστηκε επίσημα. Δίνει όμως επαρκείς λόγους για να την προτιμήσετε;

SUZUKI: Απέκτησε το ισχυρό GSX-S1000GX

Η Suzuki, με κατάλληλο δελτίο τύπου της, ανακοίνωσε το νέο GSX-S 950 για το 2021. Η μοτοσυκλέτα τοποθετείται στην κατηγορία των Naked μεσαίου και μεγάλου κυβισμού, μιας και φέρει τον 4κύλινδρο κινητήρα του GSX-R 1000 K5, που όλοι αγαπήσαμε.
 
Με σχεδίαση βασισμένη σε αυτή του GSX-S1000, το GSX-S950 έρχεται με ισχύ 95 ίππων ή 70 kW, στοιχείο που αφήνει να εννοηθεί πως το μοντέλο μπορεί να περιοριστεί και στα 35 kW, για οδήγηση με δίπλωμα A2. Προς το παρόν, για το σημείο αυτό, δεν έχουμε επίσημη ενημέρωση από την Suzuki, μπορείτε όμως παρακάτω να διαβάσετε όλα όσα ανακοίνωσε η εταιρεία για την νέα μοτοσυκλέτα.
 
«Το GSX-950 αποτελεί το νέο μέλος της οικογένειας GSX-S!
Στην καρδιά του βρίσκεται ο κινητήρας των 999 κυβικών εκατοστών που εξόπλιζε το GSX-R1000 (2005).
Το GSX-950 τονίζει την απόλυτη ισορροπία αναβάτη/fun to ride σε ένα άρτιο σύνολο δύναμης και ευελιξίας. Η κεντρική ιδέα του μοντέλου είναι να δώσει στον αναβάτη την επιθυμία να οδηγήσει μία πραγματική  street fighter. Εμβληματική εμφάνιση, εύκολος χειρισμός και δυναμικός χαρακτήρας είναι από τα κύρια σημεία που χαρακτηρίζουν το GSX-S 950.
 
Γενικά χαρακτηριστικά:
 
  • Φουτουριστική εμφάνιση με το νέο προβολέα τύπου LED και αιχμηρές γραμμές εμπνευσμένες από τα πολεμικά αεροσκάφη. 
  • 3 διαθέσιμα χρώματα Metallic Triton Blue (YSF), Pearl Brilliant White (YUH) και Metallic Mat Black N°2. (YKV).
  • Αυτοκόλλητα με νέα logo και πλευρικά fairing ψυγείου με υφή τύπου carbon fiber που τονίζουν τον αιχμηρό χαρακτήρα της μοτοσικλέτας.
  • Minimal ουρά που τονίζει έντονα τη μυώδη σιλουέτα του μοντέλου από τη θέση του αναβάτη και μπροστά.
  • Ο ισχυρός τετρακύλινδρος κινητήρας των 999cm3  είναι κατάλληλα ρυθμισμένος για ομαλή απόκριση στο φάσμα των χαμηλομεσαίων στροφών, όπου δηλαδή χρειάζεται ο αναβάτης στην καθημερινή του χρήση.
  • Συμπαγές σύστημα εξάτμισης 4-2-1 με επανατοποθετημένο το σύστημα Suzuki Exhaust Tuning (SET), νέο καταλύτη που πληροί τις ανάγκες των εκπομπών Euro 5.
  • Νέος ψεκασμός που μεγιστοποιεί την αποδοτικότητα και βελτιστοποιεί την χαμηλή κατανάλωση ταυτόχρονα.
  • Σύστημα Suzuki Clutch Assist System (SCAS) που παρέχει ήπια επιβράδυνση και καλύτερο έλεγχο στα κατεβάσματα σχέσεων με μία πολύ ελαφριά αίσθηση στο συμπλέκτη.
  • Ψαλίδι αλουμινίου από το GSX-R1000.
  • ø43mm KYB ανεστραμμένο πιρούνι.
  • Ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση.
  • Ζάντες αλουμινίου 6 ακτινών.
  • Ελαστικά Dunlop SPORTMAX Roadsport2.
  • Ρεζερβουάρ 19L.
  • Antilock Brake System (ABS).
  • 4-πίστονες mono-block δαγκάνες Tokico σε συνδυασμό με πλευστούς δίσκους ø310mm εγγυόνται την απόλυτη δύναμη στο φρενάρισμα.
  • LED πίσω φώτα.
  • Full-LCD πίνακας οργάνων.
  • Νέος σχεδιασμός στο κλειδί αποκλειστικά για το GSX-950.
Το νέο μοντέλο αναμένεται στην ελληνική αγορά στο 4ο τρίμηνο του 2021.
 
  GSX-S950 GSX-S750
Displacement 999cm3 749cm3
Bore x Stroke 73.4mm x 59.0mm 72.0mm x 46.0mm
Compression ratio 12.2 : 1 12.3 : 1
Maximum power 70kW (95PS)/7,800rpm 70kW (95PS)/10,500rpm
Maximum torque 92N-m/6,500rpm 76N-m/8,000rpm
Emissions level Euro 5 Euro 4
       
 
 
 
 
 
 
                                                                                                                                                                                                               
 
*Suzuki internal test results
 
Overall length 2,115 mm (83.3 in.)
Overall width 810 mm (31.9 in.)
Overall height 1,080 mm (42.5 in.)
Wheelbase 1,460 mm (57.5 in.)
Ground clearance 140 mm (5.5 in.)
Seat height 810 mm (31.9 in.)
Curb weight 214 kg (472 lbs.)
Engine type 4-stroke, 4-cylinder, liquid-cooled, DOHC
Bore x stroke 73.4 mm x 59.0 mm (2.9 in. x 2.3 in.)
Engine displacement 999 cm3 (61.0 cu. in.)
Compression ratio 12.2 : 1
Fuel system Fuel injection
Starter system Electric
Lubrication system Wet sump
Transmission 6-speed constant mesh
Suspension Front Inverted telescopic, coil spring, oil damped
Rear Link type, coil spring, oil damped
Rake / trail 25° / 100 mm (3.9 in.)
Brakes Front Disc, twin
Rear Disc
Tires Front 120/70ZR17M/C (58W), tubeless
Rear 190/50ZR17M/C (73W), tubeless
Ignition system Electronic ignition (transistorized)
Fuel tank capacity 19.0 L (5.0 / 4.2 US/lmp gal)
 
 
Oil capacity (overhaul) 3.4 L (3.6 / 3.0 US/lmp qt)
CO2 143g/ km
Fuel Consumption 6.1L/100km