Στρατιά νέων ΚΤΜ πιάστηκε από τον κατασκοπικό φακό
Για πρώτη φορά βλέπουμε τα νέα 990 Adventure και 990 SMT.
Πρώτες ματιές στο νέο ΚΤΜ 650 Adventure, μικρό αδερφό του 790 Adventure.
KTM και GASGAS δημιουργούν το νέο GASGAS SM 900.
Εγκαταλείπει η ΚΤΜ την χρήση του διπλού ρεζερβουάρ χαμηλά.
KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ
Κατασκοπικές φωτογραφίες από δοκιμές των νέων 990 Adventure και 990 SMT
Γνωρίζοντας ήδη πως το νέο DUKE 990 θα ξεκινήσει την παραγωγή από το νέο έτος, η ΚΤΜ φανερώνει τις προθέσεις της να χρησιμοποιήσει τον νέο αυτό κινητήρα σε δύο ακόμα μοντέλα, τα 990 Adventure και 990 SMT βγάζοντάς τα στο δρόμο για δοκιμές. Οι διάδοχοι των 890 Adventure και 890 SMT αντίστοιχα φαίνεται να έχουν επανασχεδιαστεί από το μηδέν, με τον δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα LC8 947cc να θυσιάζει πιθανότατα λίγα από τα 123 άλογα που αποδίδει στο DUKE 990 στον βωμό μιας πιο γραμμικής ροπής. Οι αυστηρότερες προδιαγραφές EURO5+ οδήγησαν την ΚΤΜ να μεγενθύνει τον καταλύτη, με αποτέλεσμα να δημιουργείται η ανάγκη για τον σχεδιασμό και ενός νέου ψαλιδιού, που περνάει καμπυλωτά από πάνω του. Συνεπώς και η εξάτμιση θα είναι τοποθετημένη χαμηλότερα από ότι στα 790 και 890 Adventure. Όλες αυτές οι αλλαγές συνοδεύονται και από ένα νέο σχεδιασμό πλαισίου αλλά και υποπλαισίου το οποίο φαίνεται να είναι πιο μακρύ.
Είναι ακόμα αδύνατον να προβλέψουμε με σιγουριά πότε θα ξεκινήσει η παραγωγή των 990 Adventure και 990 SMT, με το ενδεχόμενο να χρειαστεί να περιμένουμε έως το 2026. Ταυτόχρονα, δεν είναι ακόμα ξεκάθαρο αν τα touring μοντέλα θα υιοθετήσουν την νέα "αιχμηρή" σχεδιαστική φιλοσοφία του προβολέα των 990 και 1390 DUKE.
Πρώτες ματιές στο νέο ΚΤΜ 650 Adventure, μικρό αδερφό του 790 Adventure
Η KTM είχε ανακοινώσει από το 2018 πως ήταν στην διαδικασία ανάπτυξης ενός νέου δικύλινδρου εν σειρά κινητήρα περίπου 490cc σε συνεργασία με την Bajaj με τον οποίο θα αντικαθιστούσε το DUKE 390 και 390 Adventure. Όμως το κόστος κατασκευής του ήταν πολύ υψηλό λόγω της πολυπλοκότητάς του, με αποτέλεσμα η ΚΤΜ να κρίνει πως ήταν ασύμφορο να βγει στην παραγωγή, παρόλο που η ανάπτυξή του είχε ολοκληρωθεί. Αντ΄ αυτού, αποφάσισε να "μικρύνει" τον κινητήρα του 790 Adventure μειώνοντας τη διάμετρο και την διαδρομή των εμβόλων, ώστε να χρησιμοποιήσει μία ήδη υπαρκτή πλατφόρμα, με την ιπποδύναμή του να κυμαίνεται στα 60 με 70 άλογα. Οι ομοιότητες του 650 με το 790 είναι εμφανείς αφού το ψαλίδι τους είναι ουσιαστικά το ίδιο όπως επίσης και τα fairings, τα οποία όμως θα επανασχεδιαστούν πριν την επίσημη παρουσίαση του 650 Adventure. Τέλος, λόγω του μειωμένου βάρους και δύναμής της, στο μπροστινό σύστημα πέδησης θα υπάρχει ένας μόνο δίσκος και η ΚΤΜ ενδέχεται να παρουσιάσει το νέο μοντέλο το φθινόπωρο του 2024.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
KTM και GASGAS δημιουργούν το νέο GASGAS SM 900
Με την κατηγορία των μεγάλων supermoto να βρίσκεται στην δύση της, η GASGAS θέλει να φέρει την αναγέννηση με το νέο SM 900 το οποίο βασίζεται στο KTM 890 Adventure. Το νέο μοντέλο θα είναι σημαντικά ελαφρύτερο από εκείνο της ΚΤΜ χρησιμοποιώντας μια ελαφρώς ισχυρότερη εκδοχή του 889cc δικύλινδρου εν σειρά κινητήρα των 105 ίππων. Αλλαγές έχει υποστεί επίσης το ψαλίδι που ακολουθεί την μορφή αυτών που βρίσκουμε στο 990 Adventure και στο 990 SMT λόγω ενός μεγαλύτερου καταλύτη ενώ παράλληλα το μεταξόνιο έχει επιμηκυνθεί. Η νέα GASGAS SM 900 αναμένεται να παρουσιαστεί το 2026.
Εγκαταλείπει η ΚΤΜ την χρήση του διπλού ρεζερβουάρ χαμηλά
Στα 3 νέα μοντέλα που αναπτύσσει η ΚΤΜ, η πιο εμφανής αλλαγή είναι η δημιουργία ενός νέου συμβατικού ρεζερβουάρ σε αντίθεση με το διπλό που βρίσκεται χαμηλά στο μπροστινό μέρος των 790 και 890 Adventure. Η αλλαγή αυτή είναι σημαντική, καθώς το ρεζερβουάρ ήταν σε μεγάλο βαθμό συνυπεύθυνο για τα οδηγικά χαρακτηριστικά και την ευελιξία των μοντέλων. Η ΚΤΜ βέβαια, θα έχει σίγουρα φροντίσει ώστε να νέα της μοντέλα να είναι εξίσου εύκολα στην εντός και εκτός δρόμου οδήγηση, μένει μόνο να τα δοκιμάσουμε.