Για το 2018 η κορυφαία motocross στη γκάμας της Suzuki, η RM-Z 450, έχει επανασχεδιαστεί στα πιο κρίσιμα σημεία και έχει δεχθεί πλήθος ηλεκτρονικών βοηθημάτων. Πλαίσιο, ανάρτηση και κινητήρας έχουν δεχθεί αλλαγές προκειμένου να έχει όλα τα εφόδια για να αντιμετωπίσει στα ίσα τον ανταγωνισμό.
Οι αλλαγές στη νέα RM-Z 450 ξεκινούν από την εμφάνιση, που με τα αιχμηρά πλαστικά είναι πιο άγρια από ποτέ και συνεχίζονται μέχρι τον κινητήρα, με στόχο την αυξημένη απόδοση. Το αλουμινένιο πλαίσιο έχει δεχθεί αλλαγές, ώστε να αποκτήσει διαφορετικό βαθμό ακαμψίας και αντοχή στα σημεία που δέχονται τις μεγαλύτερες καταπονήσεις. Το συνολικό του πλάτος έχει μειωθεί, για να αποκτήσει η μοτοσυκλέτα ακόμα πιο στενή σιλουέτα και ζυγίζει 700 γραμμάρια λιγότερο από το πλαίσιο που αντικαθιστά. Το ψαλίδι είναι πιο μακρύ, πιο άκαμπτο και 100 γραμμάρια ελαφρύτερο.
Ο κινητήρας τροφοδοτείται με αέρα από ένα μεγαλύτερο φιλτροκούτι, ενώ τα μπέκ του ψεκασμού είναι τοποθετημένα σε διαφορετική θέση με στόχο την αύξηση της απόδοσης. Νέοι είναι και οι εκκεντροφόροι που κινούν τις 4 βαλβίδες. Τα ηλεκτρονικά έχουν την τιμητική τους, καθώς υπάρχει launch control, traction control και τρεις διαφορετικοί χάρτες απόδοσης. Το πιρούνι εμπρός είναι 49 χιλιοστών της Showa και δεν χρησιμοποιεί αέρα για την προφόρτισή του, αλλά παραδοσιακά ελατήρια. Η ίδια εταιρεία προμηθεύει και το αμορτισέρ πίσω. Τέλος, ο εμπρός δίσκος των φρένων, αύξησε τη διάμετρό του από τα 250 στα 270 χιλιοστά. Νέα σέλα, τιμόνι και πλαστικά, συμπληρώνουν την ανανεωμένη εμφάνιση.
Ο ανταγωνισμός στις motocross 450 κυβικών δεν επιτρέπει σε κάποιον κατασκευαστή να καθησυχάσει. Η Suzuki το γνωρίζει καλά και εξοπλίζει τη νέα RM-Z 450 με τεχνολογία αιχμής ενώ ταυτόχρονα κάνει αλλαγές ουσίας.