Το αρκετό αφρώδες της σέλας παρέχει άνεση σε οδηγό και συνεπιβάτη.

Απλοί σε εμφάνιση και εύκολοι στη χρήση οι διακόπτες.

Aνεση – Εργονομία Λύση στην καθημερινότητα

Οι διαστάσεις του V-strom 250 δεν ξεφεύγουν από τα δεδομένα της κατηγορίας, πράγμα που σημαίνει ότι δεν θα δυσκολέψει καθόλου όποιον βρεθεί στη σέλα του.  Το ύψος της τελευταίας βρίσκεται στα 800 χιλ από το έδαφος, ευνοώντας ιδιαίτερα τους μικρόσωμους αναβάτες να πατήσουν σταθερά, ενώ οι διαστάσεις της αλλά και το αρκετό της αφρώδες είναι πολύτιμοι σύμμαχοι στις μακρινές διαδρομές για τον οδηγό αλλά και για τον συνεπιβάτη που δύσκολα θα παραπονεθεί. Η θέση οδήγησης είναι αρκετά ¨μέσα¨ για μοτοσυκλέτα  on-off και το μόνο που θα σε ξενίσει στην πρώτη επαφή μαζί του είναι το στενό και ψηλό τιμόνι , το οποίο φαίνεται να κάνει παραχωρήσεις και στο on και στο off κομμάτι. Οι διακόπτες είναι απλοί και εύκολοι στη λειτουργία τους και προέρχονται αυτούσιοι από το GSX-250R, όπως και η ευανάγνωστη οθόνη LCD  η οποία διαθέτει  δείκτη  βενζίνης,  Shift light, δείκτη επιλεγμένης ταχύτητας, trip computer καθώς και τις απαραίτητες προειδοποιητικές λυχνίες. Ακριβώς δίπλα της βρίσκεται παροχή ρεύματος 12V, χρήσιμη για την φόρτιση ηλεκτρονικών συσκευών.

  • NEKTARIOS

    Ότι χειρότερο στην κατηγορία σε επιδόσεις. Για ένα άτομο και χαλαρά καλό είναι....με δύο άτομα και μια μικρή εκδρομή για μπάνιο με μια μπαγκαζιερα καίει πολύ....και δεν πάει. Ποιότητα κατασκευής καλή. Τέλος θεωρώ μέγα λάθος σε αυτά τα χρήματα να μην έχει μοχλικο η πίσω ανάρτηση.

      2
  • Ιωσηφ

    Σαν κάτοχος του συγκεκριμένου, σας μοιράζομαι ότι το μηχανάκι κάνει το προηγούμενο transalp 650 μου να φαίνεται φτωχός συγγενής. Αίσθηση, ροπή ,απίθανα φρένα και ευκολία για κάθε μέρα. Καλύπτει το 95% των καθημερινών αναγκων. Όποιος θέλει δικαβαλο με 5βαλιτσες από 250cc μάλλον ψάχνει σε λάθος κατηγορία. Αναρωτηθείτε γιατί δεν το βρίσκετε στα μεταχειρισμένα....

      1
  • Alex

    Δηλαδή ολόκληρη Suzuki δε μπορούσε να βάλει ενα μοτέρ 250 της προκοπής, όπως η Kawasaki; Ποιος θα το πάρει αυτό το πράγμα όταν υπάρχει versus 300, Ktm 390, gs310 και ακόμα και Daytona T310 ;

      1
  • Φίλων

    Καλύτερα scooter 300 κεκ παιδιά. Μην ασχοληθείτε ενα το θέλετε για ταξίδια . Ομορφούλι αλλα δεν...

     
  • χρηστος

    εριξε τς τιμες η σουζουκι ελλαδος και ειδε πωλησεις και πολυ καλα εκανε.υπαρχει και το αντοιστηχο στρεετ με 3.8οο ευρο με ιδιο κινητηρα και στα χρωματα του μοτο gp .και 4 χρονια εγγυηση και 4 οδικη βοηθεια.αν συνεχσε ετσι με μειωση του κερδους της θα ανεβει στο νουμερο 1 σε πωλησεις.

      2
  • Vlassis

    Πρέπει στα αξεσουάρ να προσθέσουν κι ένα κατάρτι με πανί για τον ούριο άνεμο στα ταξίδια.

      13
  • Γιαννης

    Ας είμαστε ρεαλιστές,190 κιλά με 25 ίππους μηχανάκι δεν είναι σωστός συνδυασμός,με 2 ενήλικες και μπαγκαζιερα πάμε κοντά στα 350 κιλά και τότε τα πράγματα ακόμα και σε απλές ανηφόρες δυσκολεύουν,για εθνική ούτε λόγος.....

      33